Hej 
Jeg står i den situartion at jeg har født jordens dejligste dreng i marts måned, jeg oplyste min x som faren, men nævnte ikke noget til nogle om der var en mulighed med for en far, da jeg var flov, skammede mig og kunne bare ikke selv få mig til at vælge abort.. Men men jeg jeg er blevet klogere og ved udmærket godt at det måske nok ikke lige var skide smart 
Min x og jeg underskrev en anvars og omsorgserklæring og den blev sendt ind, jeg underskerev ham som faren og kun ham!!
Efter 4 uger kræver min x en dna test på min dreng og fik brev fra amtet om at når han kræver dna test, så har han frasagt sig fadderskabet.
Men men men nu kommer spørgsmålet, nu er det sådan at vi er i gang med dna prøven, den første test er taget 2 test skal tages på mandag, hvad så hvis det viser sig at det ikke er min x der er faren??
Den anden mødte jeg til open air og i min store brandert, ja får vi vores ting overstået, jeg aner ikke hvad han hedder eller noget som helst 
Nogle der har erfaringer med hvad konsekvenser det får? min x har betalt 5 mdrs børnebidrag, men jeg har valgt at få det stoppet, da jeg er bange for jeg skal betale ham det tilbage hvis det viser sig han ikke er faren..
Jeg ved godt det er fuldstang lorte gjort overfor min x og har rigtig dårlig samvittighed, men gjort er gjort, som man siger man må ligge som man har redt..
Men det jeg søger er om der er nogle der har erfaringer med hvad der kommer til at ske, for kan ikke oplyse nogle som helst ting på den anden person.. ØV en rigtig møg situartion at stå i, håber der er nogle der kan hjælpe.. 
Mangle hilsner fra en med dårlig smag i munden..
Beklager den lange tekst