Jeg er nervøs over NF

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.208 visninger
3 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
25. marts 2020

Anonym trådstarter

Hej med jer, 

puha jeg er SÅ nervøs. Jeg har NF scanning i morgen og har ikke lukket et øje i nat og er så nervøs i dag. Særlig over om der mon er liv og hvis der er, hvad risikovurderingen så bliver?.. har haft en MA i uge 10 hvor fosteret var gået til 7+ så det er jo den oplevelse som fylder rigtig meget... jeg så baby 9+6 og der var en perfekt, og det har jeg holdt fast i indtil for et par dage siden hvor nervøsiteten tog over. Vi ønsker det barn så meget.. 

nogle gode råd til håndtering af angst/nervøsitet ift. NF. Situationen ift. corona og at min mand ikke må komme med ind gør ikke ligefrem min nervøsitet bedre..... 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2020

sandramor

Anonym skriver:

Hej med jer, 

puha jeg er SÅ nervøs. Jeg har NF scanning i morgen og har ikke lukket et øje i nat og er så nervøs i dag. Særlig over om der mon er liv og hvis der er, hvad risikovurderingen så bliver?.. har haft en MA i uge 10 hvor fosteret var gået til 7+ så det er jo den oplevelse som fylder rigtig meget... jeg så baby 9+6 og der var en perfekt, og det har jeg holdt fast i indtil for et par dage siden hvor nervøsiteten tog over. Vi ønsker det barn så meget.. 

nogle gode råd til håndtering af angst/nervøsitet ift. NF. Situationen ift. corona og at min mand ikke må komme med ind gør ikke ligefrem min nervøsitet bedre..... 

Jeg har været hvor du har været... da jeg var gravid med min mindste datter havde jeg mistet to gange forinden.. første gang i uge 8 og anden gang kom vi til NF for at få at vide at hjertet ikke slog længere  hold kæft det var hårdt! 

da jeg blev gravid 3 gange var jeg et nervevrag!! Fik scanninger hver anden uge fra uge 5 og havde set og hørt hjertelyd senest uge 10 inden NF.... men inden jeg skulle til NF var mine symptomer nærmest helt forsvundet...

så jeg var virkelig virkelig nervøs.. da jeg lagde mig på briksen begyndte jeg at græde allerede inden hun var begyndt at scanne mig simpelthen fordi jeg var så bange for det igen var gået galt... 

men nææææh sørme om den lille spire ikke var i live i bedste velgående og ja hun blir 8 d 4 spil  

mit råd er at forsøg det bedste du kan at slappe af og du har set hjertelyd i uge 10 så risikoen for at det går galt er minimalt

men jeg tror det er svært ikke at blive super nervøs 

men er sikker på det nok skal gå fint

Anmeld Citér

28. marts 2020

Barn3

Håber det gik godt!

Anmeld Citér

29. marts 2020

Anonym trådstarter

Tak for svar og omtanke  det gik heldigvis SÅ godt. Vi fik tallet 1:20.046 så det kunne jo ikke gå meget bedre og alle mine bekymringer ift. liv og sygdom blev heldigvis bragt til skamme

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.