Hej søde damer.
Jeg skulle have opstartet ivf behandling i forrige uge, men kom aldrig igang pga corona. Nu sidder jeg så her og er virkelig frustreret. Min søn og jeg har isoleret os herhjemme, og går ture med god afstand til andre - vi bor i en lille by, og der er ingen trængsel. Vi handler heller ikke selv, men får det leveret. Jeg er hjemsendt fra arbejde, så jeg arbejder hjemmefra. Altså, vi tager alle de forholdsregler, vi kan. Min søn er knap 4 år så en søskende har længe været ønsket, men omgivelserne skulle også passe.
Jeg bliver virkelig frustreret over corona krisen, der raser, da der ikke er nogen der ved, hvor lang tid den vil vare. Og her træder min egoisme ind. Jeg havde muligheden for at starte behandling dagen efter Mette F lukkede skoler mv, men valgte at udskyde det en måned, da jeg ikke vidste hvilke konsekvenser covid-19 havde for gravide og fostre. - Nu har min privatklinik lukket ned. De siger, at de håber på at kunne åbne op om nogle uger, men det tror jeg ikke kommer til at ske. Så nu er mit håb, at jeg kan starte op i behandling på den menstruation der kommer slut maj/start juni...
Det er virkelig egocentreret at bekymre mig om mig selv og mit brændende ønske for familieforøgelse, når der er så mange, der er og fortsat bliver alvorligt syge. Men for helvede, det er svært at pakke det væk. Specielt min søn ender med at blive 5 år inden han får en søskende. Øv øv.. Skulle bare lige ud med mine frustrationer...
Er der andre der står i det samme?
Hvornår tror I fertilitetsklinikker åbner op igen? Skoler? butikker? grænserne?
Anmeld
Citér