Positiv/negativ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

595 visninger
8 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
25. marts 2020

Anonym trådstarter

Stregen er meget utydelig men lyserød og kan ses med stragt arm. Kan ikke rigtig fange den på kamera, men kan I se stregen og hvad tænker I?  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2020

Anonym

Anonym skriver:

Stregen er meget utydelig men lyserød og kan ses med stragt arm. Kan ikke rigtig fange den på kamera, men kan I se stregen og hvad tænker I?  

Jeg kan godt ane en streg. Et forsigtigt tillykke herfra 

Anmeld Citér

25. marts 2020

Meyer

Profilbillede for Meyer

Jeg kan godt ane den, prøv at teste om et par dag, så skulle den gerne blive tydeligere. 

Anmeld Citér

25. marts 2020

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg kan godt ane en streg. Et forsigtigt tillykke herfra 

Jo tak 

Anmeld Citér

25. marts 2020

Anonym trådstarter

Meyer skriver:

Jeg kan godt ane den, prøv at teste om et par dag, så skulle den gerne blive tydeligere. 

Jeg tror jeg prøver og teste imorgen. Jeg håber at vi dage er nok til at man kan se en ændring, hvad den så må være 

Anmeld Citér

25. marts 2020

AnoMor

Anonym skriver:

Jeg tror jeg prøver og teste imorgen. Jeg håber at vi dage er nok til at man kan se en ændring, hvad den så må være 

Hcg stiger hver 2-3 dag. Så du får nok ikk den store ændring i morgen. Vent til fredag  

men kan også godt Ane den 

Anmeld Citér

25. marts 2020

Anonym

AnoMor skriver:

Hcg stiger hver 2-3 dag. Så du får nok ikk den store ændring i morgen. Vent til fredag  

men kan også godt Ane den 

Sådan fungerer fordoblingstid ikke  HCG stiger hele tiden, så en test i morgen vil også være mere tydelig, hvis der er gevinst. Niveauet vil bare først være dobbelt så højt efter +/- 48 timer.

Anmeld Citér

25. marts 2020

AnoMor

Anonym skriver:

Sådan fungerer fordoblingstid ikke  HCG stiger hele tiden, så en test i morgen vil også være mere tydelig, hvis der er gevinst. Niveauet vil bare først være dobbelt så højt efter +/- 48 timer.

Det var sådan Set også det jeg mente, men fik formuleret mig forkert. 
uanset hvad. Vil der ikk være den store ændring fra idag til i morgen som jeg også skriver. Så holder stadig på at det bedste for ts er at vente et par dage 

Anmeld Citér

26. marts 2020

Anonym trådstarter

Jeg kunne selvfølgelig ikke lade være med at teste allerede idag her til aften, jeg ville ellers vente til imorgen som minimum  Og den var meget negativ...   

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.