Utydelig streg på test- var du gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Efter den anslåede tid, dukkede en utydelig streg op. Jeg var:

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

699 visninger
5 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
24. marts 2020

Anonym trådstarter

Hejsa 

Jeg kunne godt tænke mig at høre jer, som har taget en g-test, og efter den anslåede tid, så dukkede der en utydelig streg op. 

Jeg har nemlig taget en idag, og der skulle man vente en 5 minutters tid. Efter den tid, jeg ved ikke om det har været en 10 minutter, så er der dukket en utydelig streg op (den kan ikke fanges på kamera, men er ok "tydelig" IRL. At resultatet først var negativ kom lidt bag på mig, efter som jeg føler mig gravid. Jeg har ømme dutter, lugter ting anderledes, føler lidt ubehag/trykken/tyngen i underlivet, føler mig/og ser oppustet ud. I nat stod jeg op og begyndte at kokkerere det helt store i køkkenet.. Ydermere har jeg i et par dage kunne trykke en dråbe væske ud af mit bryst. 

Alt dette har jeg fornemmet i en lille uge ca.

Jeg håber, at jer, som har taget en test, som efter tiden var gået og den fik en utydelig streg, vil smide en stemme, så jeg kan se, hvordan det er gået jer andre 

I må hjertens gerne også skrive lidt om jeres forløb, eller hvor langt henne, I så har været på daværende tidspunkt f.eks.

På forhånd tak 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2020

AnoMor

Anonym skriver:

Hejsa 

Jeg kunne godt tænke mig at høre jer, som har taget en g-test, og efter den anslåede tid, så dukkede der en utydelig streg op. 

Jeg har nemlig taget en idag, og der skulle man vente en 5 minutters tid. Efter den tid, jeg ved ikke om det har været en 10 minutter, så er der dukket en utydelig streg op (den kan ikke fanges på kamera, men er ok "tydelig" IRL. At resultatet først var negativ kom lidt bag på mig, efter som jeg føler mig gravid. Jeg har ømme dutter, lugter ting anderledes, føler lidt ubehag/trykken/tyngen i underlivet, føler mig/og ser oppustet ud. I nat stod jeg op og begyndte at kokkerere det helt store i køkkenet.. Ydermere har jeg i et par dage kunne trykke en dråbe væske ud af mit bryst. 

Alt dette har jeg fornemmet i en lille uge ca.

Jeg håber, at jer, som har taget en test, som efter tiden var gået og den fik en utydelig streg, vil smide en stemme, så jeg kan se, hvordan det er gået jer andre 

I må hjertens gerne også skrive lidt om jeres forløb, eller hvor langt henne, I så har været på daværende tidspunkt f.eks.

På forhånd tak 

Alle streger efter tid skal betegnes som ugyldige/negative. 
Det er ikke for sjov de skriver på pakken at testen ikk må aflæses efter tid. 

prøv igen om et par dage og se om ikk den dukker op indenfor tid næste gang. Helt efter udebleven mens da risikoen for bio dermed er mindre 

Anmeld Citér

24. marts 2020

Anonym trådstarter

AnoMor skriver:

Alle streger efter tid skal betegnes som ugyldige/negative. 
Det er ikke for sjov de skriver på pakken at testen ikk må aflæses efter tid. 

prøv igen om et par dage og se om ikk den dukker op indenfor tid næste gang. Helt efter udebleven mens da risikoen for bio dermed er mindre 

Jaa, jeg ved det egentlig godt  Jeg er bare på p-piller og kan ikke rigtig regne med noget. 

Anmeld Citér

24. marts 2020

AnoMor

Anonym skriver:

Jaa, jeg ved det egentlig godt  Jeg er bare på p-piller og kan ikke rigtig regne med noget. 

Det var jeg også da jeg blev gravid, begge gange faktisk. Første gang udeblev mens ikke. Det instinkt der fik mig til at teste. Anden gang udeblev mens. 

så vil stadig sige du skal vente nogle dage og prøve igen. Vent evt en uge 

Anmeld Citér

24. marts 2020

Anonym trådstarter

AnoMor skriver:

Det var jeg også da jeg blev gravid, begge gange faktisk. Første gang udeblev mens ikke. Det instinkt der fik mig til at teste. Anden gang udeblev mens. 

så vil stadig sige du skal vente nogle dage og prøve igen. Vent evt en uge 

Hold da op, to gange. Jeg har misset et par piller, men taget den med det samme, jeg kom i tanke om det   Jeg må nok, som du siger, lige vente en uges tid, og så teste igen. Tak 

Anmeld Citér

24. marts 2020

AnoMor

Anonym skriver:

Hold da op, to gange. Jeg har misset et par piller, men taget den med det samme, jeg kom i tanke om det   Jeg må nok, som du siger, lige vente en uges tid, og så teste igen. Tak 

Ja 2 gange desværre. Første gang fik jeg så en abort. Men beholdte anden gang.  

tager heller ikk p-piller mere. Ingen grund til at fylde mig med alle mulige hormoner når de alligevel ill virker. Så nu bruger jeg dem kun til at styrer min menstruation hvis jeg skal til noget. Ferie eller lign. 

krydser fingre for det resultat du ønsker 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.