Scanning uge 13, væske i hovedet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.615 visninger
9 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
21. marts 2020

Anonym trådstarter

Hej allesammen 

Har i går været til scanning. Det gik desværre ikke så godt. Hun kredsede meget omkring hovedet og kunne ikke få de billeder frem hun ønskede. Jeg skal scannes igen mandag for nærmere besked. Men hun snakkede om væske i hovedet. Og hun lød ikke særlig optimistisk desværre. Andre der har stået i samme situation? Gode som dårlige. Jeg synes ikke jeg kan finde noget information, hvor det er opdaget så tidligt. Aner ikke hvad jeg kan forvente. Alt er bare tomt lige nu. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2020

2017morigen

Been there, done that.

I hvertfald næsten. Da vi var til md med den yngste var alt fint bortset fra at hovdet var målt for alt lille. Lægerne var ikke mødt ind da vi havde den første tid, men de ville ringe hvis der var noget. Der gik halvanden time inden de ringede om jeg kunne komme til ekstra scanning ved læge af hjerne og hjerte 2 dage efter. 

Det viste sig at være en storm i et glas vand. Baby lå til md på den mest uheldige måde så en korrekt måling var umuligt. Ved lægescanningen lå baby anderledes og målingerne var nu inden for normalområdet. Så er nogle gange er man heldig og det håber jeg at I også er 

Anmeld Citér

21. marts 2020

Anonym trådstarter

2017morigen skriver:

Been there, done that.

I hvertfald næsten. Da vi var til md med den yngste var alt fint bortset fra at hovdet var målt for alt lille. Lægerne var ikke mødt ind da vi havde den første tid, men de ville ringe hvis der var noget. Der gik halvanden time inden de ringede om jeg kunne komme til ekstra scanning ved læge af hjerne og hjerte 2 dage efter. 

Det viste sig at være en storm i et glas vand. Baby lå til md på den mest uheldige måde så en korrekt måling var umuligt. Ved lægescanningen lå baby anderledes og målingerne var nu inden for normalområdet. Så er nogle gange er man heldig og det håber jeg at I også er 

Åh det håber jeg virkelig er tilfældet her. Hun lød bare ikke særlig optimistisk på, at svaret kan være anderledes på mandag. Jeg er glad for I fik gode nyheder, men at gå i to dage i uvidenhed er ikke sjovt.

Anmeld Citér

21. marts 2020

Anonym trådstarter

Er der andre med erfaringer? 

Anmeld Citér

24. marts 2020

Anonym trådstarter

Nå det var desværre som frygtet. Et meget sygt barn med en underudviklet hjerne og andre misdannelser. Jeg skal igennem en fødsel, da jeg er over 13 uger henne. 

Anmeld Citér

24. marts 2020

AnoMor

Anonym skriver:

Nå det var desværre som frygtet. Et meget sygt barn med en underudviklet hjerne og andre misdannelser. Jeg skal igennem en fødsel, da jeg er over 13 uger henne. 

Årh nej hvor gør det mig ondt 

Anmeld Citér

24. marts 2020

CKJ

Profilbillede for CKJ

Det lyder bare rigtig trist  jeg troede godt, Man måtte få en abort helt frem til uge 16 i sådanne tilfælde. Øv - jeg håber heldet er med jer næste gang 

Anmeld Citér

24. marts 2020

Baby.mamma

Årh det er jeg frygtelig ked af på dine/jeres vegne 

Anmeld Citér

24. marts 2020

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Anonym skriver:

Det gør mig virkelig ondt 

Anmeld Citér

28. marts 2020

Anonym trådstarter

Tusind tak for jeres tanker. Nu er jeg ikke gravid længere. Jeg fødte i torsdags. Det var faktisk en fin proces og jeg er glad for at jeg fødte og så hende bagefter. Det var tydeligt at hun aldrig havde klaret det og det gør det hele lidt nemmere. 

Jeg tror godt jeg kunne have insisteret på en kirurgisk abort, men lægen sagde at det var det bedste for min krop. På denne måde fik vi også en god afslutning med hende. Jeg blev smertedækket rigtig godt, så jeg havde ingen smerter og mærkede kun de første veer. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.