Scanning uge 13, væske i hovedet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

681 visninger
1 svar
0 synes godt om
21. marts 2020

Anonym trådstarter

Hej allesammen 

Har i går været til scanning. Det gik desværre ikke så godt. Hun kredsede meget omkring hovedet og kunne ikke få de billeder frem hun ønskede. Jeg skal scannes igen mandag for nærmere besked. Men hun snakkede om væske i hovedet. Og hun lød ikke særlig optimistisk desværre. Andre der har stået i samme situation? Gode som dårlige. Jeg synes ikke jeg kan finde noget information, hvor det er opdaget så tidligt. Aner ikke hvad jeg kan forvente. Alt er bare tomt lige nu. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2020

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hej allesammen 

Har i går været til scanning. Det gik desværre ikke så godt. Hun kredsede meget omkring hovedet og kunne ikke få de billeder frem hun ønskede. Jeg skal scannes igen mandag for nærmere besked. Men hun snakkede om væske i hovedet. Og hun lød ikke særlig optimistisk desværre. Andre der har stået i samme situation? Gode som dårlige. Jeg synes ikke jeg kan finde noget information, hvor det er opdaget så tidligt. Aner ikke hvad jeg kan forvente. Alt er bare tomt lige nu. 

Denne tråd er en fejl, da jeg glemte at tillade anonyme svar. Har oprettet en ny

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.