Anonym skriver:
Du kan ikke forlange noget, og de er i deres gode ret til at afvise ham, det beror på vurdering, og lad mig lige understrege - det er ikke nødvendigt at have andre til stede end dig, og du føder uanset, hvor mange der kigger på, så du behøver slet ikke være i dilemmaet. Hvis han er syg, så føder du selv.
Wow kan godt forstå du anonym, med den usympatiske måde at skrive til tr på. Og lad mig lige understrege, dit svar Ikke er særlig brugbart.
kære tr. Kan godt forstå der er mange tanker om det lige nu. Har du født før?
Evt. snak med læge om tjek af din mand, og hvordan i skal forholde jer, det er kun dem der kan give et reelt svar.
Prøv at melde dig ind i nogle grupper evt. på facebook, hvor der er andre gravide med termin nu i denne svære tid, måske i kan dele tanker og ideer.
Hvis min mand ikke kunne komme med, ville jeg personligt vælge den, jeg føler mig mest tryg ved. Tanken om at føde “alene” skræmmer mig heller ikke. Men det fordi jeg har prøvet at føde, min mand var med og det var rigeligt. Er absolut ikke jo flere jo bedre typen
. Vi er som mennesker forskellige, med forkellige behov og tanker om hvordan ting skal foregå. Mærk efter hvad DU vil.
Håber du får lidt ro på, og så held og lykke med det hele.
Anmeld
Citér