Skal jeg slappe af eller søge læge.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

442 visninger
2 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
20. marts 2020

Anonym trådstarter

Hejsa . 
jeg har brug for hjælp . Testet positiv i uge 7+4, grundet meget uregelmæssig menstruation blev jeg egen en del overrasket. Især fordi jeg i løbet af 2 uge forinden havde haft lidt brunt udflåd og lidt blod på papiret . 
nu er jeg i 8+3. Og igår inden jeg skulle i seng, var der igen lille antegning af blod på papiret, ingen smerter, ingen kraftig blødning ? Skal jeg tag og træk vejret og slappe lidt af? Eller skal jeg ringe til lægen ?? Grundet til jeg er lidt tilbage holdene er lidt i alle de her corona tider( alt er jo fandme lukket ned) fik igår optaget vandre journal over telefonen, har ikke fået taget nogle blodprøver så ved ikke hvad min hcg er ? 

kan man have haft spontan abort og stadig lave en positiv test ? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2020

Anonym

Du skal selvfølgelig slappe af,selv om det er svært, lægen kan intet gøre alligevel, hvis det skulle være en SA. 

Anmeld Citér

20. marts 2020

StineW79

Profilbillede for StineW79

Mange gravide får et lidt mere følsomt understel, og oplever tit at der ka være lidt blod efter toiletbesøg. Blodkar bliver lidt mere sarte og sprænger letter. 

Så med mindre du bløder meget, oplever kraftige smerter osv, ska du bare slappe helt af og tage det roligt, selvom det ka være rigtig svært. Vh Stine 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.