Min datter på 16 måneder er det meste af sit liv blevet ammet i søvn. Nu er jeg så stoppet med at amme hende, og det er egentlig gået bedre end forventet. MEN det er en kamp at få hende til at falde i søvn. De først 45 minutter ligger hun i hendes seng, og skifter lidt mellem at være i godt humør, tæt på at falde i søvn og virkelig rasende. Jeg er der så hun hele tiden kan se, hører og mærke mig. Hun har affektkramper og kan ende med at besvime når hun græder, og det vil jeg meget gerne undgå. Så når hun bliver alt for ked af det tager jeg hende op og sidder med hende i gyngestolen. Det er hun heller ikke vild med og jeg ender med at gå rundt med hende i armene til hun falder i søvn. Det er tungt og hårdt og tager en 20-30 minutter. Hver gang hun vågner om natten (ca. 6-8 gange) kan jeg kun få hende tilbage i søvnen ved at gå rundt igen. Det er pt. kun mig som er hjemme ved putte tid da min mand er læge og arbejder i døgndrift pt. Hvis i sidder inde med et godt råd, et tip eller andet så sig gerne til! Jeg tager imod med åbne arme
Tak
Anmeld
Citér