Min datter vil ik spise

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

827 visninger
5 svar
0 synes godt om
22. oktober 2009

starsofheaven

hejsa, min datter vil ikke rigtig spise. hun har faktisk ikke rigtig spist de sidste 4 dage.. hun får masser af væske og nogle kiks il hun også gerne have og tilbyder hende alt mad og frugt som jeg pplejer men hun tager ikke imod det. Om aften gir jeg hende nu lidt yougurt men det er heller ikke meget hun  spiser der.. nogle der har prøvet det samme? eller kan give gode råd.. jeg tænker jeg snart å ringe til lægen.. føler jeg sulter hende jo...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2009

Englebisse

starsofheaven skriver:

hejsa, min datter vil ikke rigtig spise. hun har faktisk ikke rigtig spist de sidste 4 dage.. hun får masser af væske og nogle kiks il hun også gerne have og tilbyder hende alt mad og frugt som jeg pplejer men hun tager ikke imod det. Om aften gir jeg hende nu lidt yougurt men det er heller ikke meget hun  spiser der.. nogle der har prøvet det samme? eller kan give gode råd.. jeg tænker jeg snart å ringe til lægen.. føler jeg sulter hende jo...

Det er helt normalt at børn i perioder ikke spiser særlig meget. Det regulerer de selv. Det kan også være hun har lidt sygdom siddende i kroppen, og der ved kan de jo hurtigt miste apetiten de små.

Anmeld

23. oktober 2009

Englebisse

Englebisse skriver:

Det er helt normalt at børn i perioder ikke spiser særlig meget. Det regulerer de selv. Det kan også være hun har lidt sygdom siddende i kroppen, og der ved kan de jo hurtigt miste apetiten de små.

Hov var lidt hurtig til at sende. Du siger at hun får væske og en smule mad, men hvis hun slet ikke gjorde det ville jeg kontakte lægen.

Anmeld

23. oktober 2009

Valle81

Hejsa.

Tror ikke du skal bekymre dig, hvis hun er aktiv, vågen og tilpas ellers, så får hun hvad hun har brug for. Hvis hun begynder at være slatten og meget træt så skal du reagere.

har selv en datter der fra hun var ca 1 år til over tre år, var MEGET småt spisende. Det gik mig meget på, MEGET endda, og jeg følte mig som en elendig mor, og det tog mig lang tid at at begynde at slappe af. Ja faktisk 2 år, fa den dag jeg tog eslutningen om at tage det med ro over det, ja så åd hun:0)

Det kan være din datter er ved at få tænder og hendes gummer/mund er lidt øm. Det opdagede jeg også ved min datter, og det gjorde at hun i perioder spiste endnu mindre.

Kærlig hilsen Christina, som forstår dig.

Anmeld

23. oktober 2009

Maise

starsofheaven skriver:

obs munden for trøske.

Anmeld

23. oktober 2009

starsofheaven

tak for jeres svar, ja hun er aktiv og frisk nok, tænker også det bare er en periode og vil self være opmærksom på hende-- det er man jo!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.