Privat nakkefoldsscanning??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

528 visninger
3 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
19. marts 2020

Anonym trådstarter

Hej 

jeg skal til nakkefold på torsdag i næste uge, hertil morgen får jeg brev om at jeg ikke må have en ledsager, ej hellere barnets far med ind pga corona og smittefarer. Hvilket jo er helt forståeligt og hvor er det dejligt der tages hensyn til lægerne. MEN vi har haft to MA og jeg er død nervøs for nakkefolden og kan næsten ikke bære at skulle derind alene hvis jeg får dårlig risiko, baby ikke har blink eller noget i den dur.. 

så jeg overvejer lidt om vi bare skal betale os fra det i det private? MEN hvis der nu er noget ift risikovurderingen osv hvordan foregår det så, når man ikke har været igennem det offentlig?? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2020

Abracadabra

De private bør enten være lukkede eller have samme regler. 

Anmeld Citér

19. marts 2020

Black Rose

Anonym skriver:

Hej 

jeg skal til nakkefold på torsdag i næste uge, hertil morgen får jeg brev om at jeg ikke må have en ledsager, ej hellere barnets far med ind pga corona og smittefarer. Hvilket jo er helt forståeligt og hvor er det dejligt der tages hensyn til lægerne. MEN vi har haft to MA og jeg er død nervøs for nakkefolden og kan næsten ikke bære at skulle derind alene hvis jeg får dårlig risiko, baby ikke har blink eller noget i den dur.. 

så jeg overvejer lidt om vi bare skal betale os fra det i det private? MEN hvis der nu er noget ift risikovurderingen osv hvordan foregår det så, når man ikke har været igennem det offentlig?? 

Alternativt kan din mand måske vente i bilen? Så er han tæt på og måske I kan spørge, der hvor du skal scannes, om han må komme ind, hvis det hele ikke går som set skal? Jeg kender ikke retningslinjerne, men måske det er en mulighed. Selv hvis ikke han må komme med ind, vil han på den måde være tæt på og I kan snakke ansigt til ansigt bagefter, så du ikke skal ringe med en træls nyhed.

Jeg håber for dig og jer, at alt er som det skal være, og at du får en god graviditet 

Anmeld Citér

19. marts 2020

Baby2017

Jeg hørte om en i samme situation som dig. Hun lod manden vente i bilen og aftalte med personalet at det var ok at facetime og så sad han i bilen og var på sin vis til stede. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.