Hjælp til valg af kjole

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

587 visninger
3 svar
0 synes godt om
18. marts

Marienielsen20

Jeg skal giftes til november, hvor jeg endnu ikke har kunne finde mig hvilke type brudkjole jeg vil vælge 

Jeg har blandt andet fundet lidt forskelligt på  LINK SLETTET AF MODERATOR  , men er stadig i tvivl om jeg skal have en havfrue brudkjole eller prinsesse kjole - Det hel er så pænt 

Hvad har I valgt af kjoler, da I blev gift?

Ser frem til at høre lidt om jeres erfarringer

Knus

Marie

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts

MT_2011

Profilbillede for MT_2011

Man skal prøve en masse kjoler Jeg kunne slet ikke finde mig til rette i nogle af de kjoler jeg først prøvede, og endte med at købe en fin kjole uden den var alt for stor i bunden. Men jeg har altid ville have en kæmpe kjole. Så jeg tog ud og prøvede en masse andre og endte med at købe en med stort slæb og godt fylde, solgte den første og jeg fortrød ikke et sekund  

Anmeld Citér

18. marts

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til en Pige fra ‘14

Antal en tid og kom ind og prøv forskellige modeller. Evt forskellige steder også. 
Det kan være at den du overhovedet ikke troede klædte dig, bare er den rigtige kjole. Eller omvendt. 

Anmeld Citér

18. marts

Tjullehej

Profilbillede for Tjullehej

Det kommer an på din egen figur. Jeg er slank men der er ikke meget talje - mere lige op pg ned. I mit tilfælde er havfrue derfor et dårligt valg.

Hvis du har talje og gode hofter kan en havfruekjole være flot. Jeg tror dog at den er ret besværlig at danse og bevæge sig i.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.