Udendørs fodtøj til kravlebaby?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

612 visninger
8 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
18. marts 2020

fehår

Min datter vil gerne lege i haven sammen med storesøster, men jorden er stadig ret fugtig. 

Hun er 9 måneder, kravler, rejser sig op af ting og står kortvarigt selv. Det er altså alt for tidligt til rigtige sko, men jeg prøvede med sådan nogle puffede overtræksfutter, og dem fik hun møflet sig ud af på 2 sekunder. Hun er en aktiv sprællebasse. 

Hvad ville I give på?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2020

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Vi havde sådan nogle futter. De minder om lufferne(af samme stof som flyverdragter), men bare formet til fødderne. Mon ikke de kan købes på nettet et sted. 

Anmeld Citér

18. marts 2020

Rockertand

fehår skriver:

Min datter vil gerne lege i haven sammen med storesøster, men jorden er stadig ret fugtig. 

Hun er 9 måneder, kravler, rejser sig op af ting og står kortvarigt selv. Det er altså alt for tidligt til rigtige sko, men jeg prøvede med sådan nogle puffede overtræksfutter, og dem fik hun møflet sig ud af på 2 sekunder. Hun er en aktiv sprællebasse. 

Hvad ville I give på?

Du kan købe Celavi Dungarees.

Anmeld Citér

18. marts 2020

Soonmom

Hvis du propper termobukserne(eller hvad hun nu har på) udenpå, burde du ikke have problemer (har jeg i hvertfald aldrig haft og vi har to forskellige mærker og de er igennem tre aktive børn )

Anmeld Citér

18. marts 2020

fehår

Soonmom skriver:

Hvis du propper termobukserne(eller hvad hun nu har på) udenpå, burde du ikke have problemer (har jeg i hvertfald aldrig haft og vi har to forskellige mærker og de er igennem tre aktive børn )

Det må afprøves - det er jo i hvert fald gratis at prøve 

Anmeld Citér

19. marts 2020

koeapabshicar

Vi har haft mange af de der overtræksfutter og dem der har virket hos os er celavi. Alle andre er faldet af. De kan købes hos babysam. Men ja udover med termobukserne så plejer de at holde 

Anmeld Citér

19. marts 2020

Tinstin

Ja, jeg startede også med de dyre fra Reima, men de faldt af, bare han sad stille!

Nu har jeg også dem fra Celavi og de bliver bare siddende!

Anmeld Citér

19. marts 2020

fehår

Hun fik dem sgu af selv med termobukserne uden på  De er fra Molo, så jeg må prøve dem fra Celavi, men indtil da er løsningen sådan nogle badesokker, som går op ad anklen. Ser vildt fjollet ud, men holder hende tør 

Anmeld Citér

20. marts 2020

Anonym

Jeg anbefale forældre i min vuggestue til at købe. Hjemme sko. Som kan bruges udenfor også

Især dem fra Bundgaard der hedder prewalker. Ellers køber mange dem der futter. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.