Hej håber nogen kan hjælpe.
Min kæreste var hjemme hos en anden kvinde for 2 mdr siden og jeg ved kun det som han siger at hun er en han kender fra sin klasse, han sagde han kun så fodbold hos hende, og at der ikke var andet i det end det.
Ligesiden har han været meget fjern, han svare næsten ikke på mine beskeder, han siger og skriver at han elsker mig osv men snakker først med ham om aften, og det kun fordi at vi har et barn sammen.
For ca 6 uger siden gemte han sin snapchat for mig, og sagde at han skriv med en og jeg måtte ikke se det fordi at det var en hemmelighed og at det var en overraskelse, men hvem laver planer på snapchat? Han sagde så at jeg måtte kigge når han hade slettet de beskeder, hvilket han så har gjort, og jeg har været i tvivl lige siden, jeg har prøvet at snakke med ham om det men han siger bare jeg er barnlig når jeg spøgere om hvem det var han snakke med på snapchat, men han siger jeg ikke må vide det.
Nu er corona så kommet og han siger at det på hans snapchat ikke bliver til noget fordi at det er sket og at jeg stadig ikke må vide hvad det var, hvilket jeg ikke forstår hvorfor, nu hvor det ikke bliver til noget.
Han er stadig meget fjern over for mig, vi er næsten aldrig sammen, da vi bor hver for sig og jeg er bange for at han er sammen med andre end mig, han siger bare at det er han ikke fordi at vi har et tæt forhold, men hvergang jeg prøver at snakke om det går han ellers siger han at jeg er barnlig
Og for et par dage siden sagde han at han ville have nøglen til sin lejlighed, og så sagde jeg okay men hvorfor, vil du ikke have vi kommer der mere eller? Så sagde han ja og så sagde jeg vil du gerne slå op så sig det nu så sagde han ja, så sagde jeg hvorfor men han ville ikke svare mig og sagde bare jeg var barnlig men så efter 20 minutter ca sagde jeg at han gjorde mig meget ked af det og jeg græd men så sagde han at han sagde det men ikke mente det fordi at han bare ville give et dumt svar til et dumt svar, men det gjorde mig mere ked af det, vi er stadig kærester men jeg ved ikke hvad jeg gør? Skal jeg stole på ham og se hvad der sker eller hvad gør jeg for jeg ved det virkelig ikke??
Hjælp en for virker kvinde