Hej alle,
Jeg er i vildrede, og leder måske efter nogen der har været igennem noget af det samme..
Jeg lider af Pcos, som blev konstateret for 8 mdr siden ca, siden da har vi været i fertilitetsbehandling hos Trianglen i Hellerup, skylninger, hormoner, scanninger mm. For nogle uger siden følte jeg mig mere træt end normalt og tog til lægen for at få taget en blodprøve, mit hcg niveau viste 51, klinikken synes det var lige lavt nok ift hvor lang jeg burde være henne på det tidspunkt, så jeg fik taget en ny efter 1 dag, den sagde 63, en ny igen efter 4 dage - 240 og en ny igen efter 4 dage 549. Så klinikken mente jeg skulle have en scanning - hvilket blev i dag, da de mistænkte graviditet udenfor livmoderen. Jeg er 6+2 i dag. Lægen kunne ikke se noget æg nogen steder, men kun en sort plet inde i min livmoder. Hun mente det måske kunne være blod, og måske en fostersæk men chancen for dette var meget lille. Jeg fik så taget en ny blodprøve igen, (svar kommer i morgen) hvorpå de håber hcg er faldet, så min krop forhåbenligt er igang med at udstøde ægget - som de ikke ved hvor er!?
Hun sagde at der ikke var andet at gøre end at vente på en blødning, også holder de løbende øje med mig.
Er der nogen der har prøvet lignende? Måske hvor den sorte lille plet er et foster
Kan ikke overskue hormonbehandling mere, selvom jeg godt ved det er vand ift. hvad andre går igennem. Bare tanken giver mig tåre i øjenene.
Jeg har alle symptomer på graviditet, ømme bryster, min mave er hård og er vokset, lugtesans forhøjet. Dog ingen kvalme..
- På forhånd tak!
Anmeld
Citér