Rejse til Tyskland skisport sted

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

869 visninger
6 svar
1 synes godt om
11. marts 2020

anna111

Profilbillede for anna111

Jeg står enlig og skal til Tyskland her den 3 april til 5 april vi skal stå på ski i det indendørs ski center som har været planlagt det sidste halve år. Men med alt det corona virus i udbryd er jeg blevet i tvivl om turen skal aflyses. 

Ville i ture at tage af sted? 

(mine børn skal ikke med) 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2020

Astoria

Profilbillede for Astoria
anna111 skriver:

Jeg står enlig og skal til Tyskland her den 3 april til 5 april vi skal stå på ski i det indendørs ski center som har været planlagt det sidste halve år. Men med alt det corona virus i udbryd er jeg blevet i tvivl om turen skal aflyses. 

Nej, bliv hjemme. 

Anmeld Citér

11. marts 2020

Christabelle

Jeg ville ikke tage afsted 

Anmeld Citér

11. marts 2020

Bentemor

Ville også blive hjemme 

Anmeld Citér

11. marts 2020

Janey

Profilbillede for Janey

Der er en måned til, så det ville jeg ikke beslutte allerede. Nu lukker Danmark ned i 14 dage, så meget kan ændre sig inden din tur

Anmeld Citér

11. marts 2020

Smil

Profilbillede for Smil
anna111 skriver:

Det er jo ikke til at svare på, hvordan fremtiden ser ud  

Men du skal jo følge Udenrigsministeriets anbefalinger og de opdateres jo løbende. 

Hvis du fx er offentlig ansat og mod bedre viden rejser til et risikoområde, vil du blive hjemsendt uden løn.. 

Så følg anbefalingerne 

Anmeld Citér

12. marts 2020

anna111

Profilbillede for anna111
Janey skriver:

Der er en måned til, så det ville jeg ikke beslutte allerede. Nu lukker Danmark ned i 14 dage, så meget kan ændre sig inden din tur

Tak tænker jeg venter 14 dage og ser hvad der sker. Vil helst ikke rejse til Tyskland vis jeg så får svært ved at komme hjem igen 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.