Gymnastik og Corona

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

825 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
11. marts 2020

Anonym trådstarter

Hvordan forholder I andre jer til jeres børns sport og coronavirus? Lever I præcis som I plejer?

Jeg skal gymnastik med min søn idag (vi er omkring 80 på holdet), men min kæreste synes vi skal blive hjemme.

Jeg kan ikke finde ud af om jeg synes det er noget pjat  at blive hjemme

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2020

Oddi

Profilbillede for Oddi

Vi forholder os til de retningslinjer det er fra statsministeriet. 

Så vi undgår offentlig transport i myldretiden ( så skal man bruge det for at komme til gymnastik så skal man droppe det).

Vi vasker hænder og spritter inden vi går ind i hallen og vasker og spritter når det er færdigt. 

Og så undgår vi store forsamlinger med + 1000 mennesker. 
Men indtil vi hører andet så fortsætter vi vores liv, med de hygiejne - og adfærdsmæssige anbefalinger der er meldt ud. 

Anmeld Citér

11. marts 2020

lineog4

Anonym skriver:

Hvordan forholder I andre jer til jeres børns sport og coronavirus? Lever I præcis som I plejer?

Jeg skal gymnastik med min søn idag (vi er omkring 80 på holdet), men min kæreste synes vi skal blive hjemme.

I min kommune er alt ham aktivitet aflyst. Så ingen indendørs fodbold og ingen garde til drengene i dag. Er glad for kommunen træffer valget, så vi ikke står i dilemmaet.

Men at jeg så igen i morgen står med 35 1. Klasses elever er en anden historie 

Anmeld Citér

11. marts 2020

Astoria

Profilbillede for Astoria

Jeg er måske farvet af at jeg lige nu er i karantæne i Italien, men jeg ville ikke tage afsted... 

Anmeld Citér

11. marts 2020

Janey

Profilbillede for Janey

Vores børn går stadig til deres sport. Vi følger anvisningerne og sørger for en ordentlig hygiejne, men ellers lever vi som, vi plejer. På arbejdet må vi ikke længere deltage i møder ud af huset, og jeg overvejer om min rejse om 10 dage skal aflyses, men ellers påvirker det ikke så meget vores hverdag.

Anmeld Citér

11. marts 2020

Julda

Anonym skriver:

Vi har valgt at holde vores datter hjemme fra gymnastik i dag. Jeg var i tvivl, og min søn skulle til spejder. Men så fik vi mail om at spejder var aflyst som minimum frem til den 15/4, og så tænkte jeg, at hvis man vurderer det er det mest optimale, hvor der er færre spredt på et større areal, så er det nok også bedst at droppe gymnastikken desværre.

Der er også blevet aflyst arrangementer i mine børns klasser. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.