Tålmodigheden sat på prøve

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.605 visninger
5 svar
6 synes godt om
11. marts 2020

SofieL

Jeg har en søn på 10måneder som HADER at få skiftet ble. Han skriger som en sindssyg, sparker, vender sig om og stikker af. Rigtig ofte bliver jeg nød til at holde hårdt fast i ham hvilket jeg overhoved ikke bryder mig om. Jeg forsøger at distrahere med legetøj og sang, men intet hjælper. Nogle råd?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2020

Tip!

Kunne ørene drille med væske, for så er det jo ikke rart at ligge ned? 

Anmeld Citér

11. marts 2020

SofieL

Tip! skriver:

Kunne ørene drille med væske, for så er det jo ikke rart at ligge ned? 

han har ikke noget imod at ligge på ryggen ellers, men det er værd at få det tjekket

Anmeld Citér

11. marts 2020

Camillos

SofieL skriver:

Jeg har en søn på 10måneder som HADER at få skiftet ble. Han skriger som en sindssyg, sparker, vender sig om og stikker af. Rigtig ofte bliver jeg nød til at holde hårdt fast i ham hvilket jeg overhoved ikke bryder mig om. Jeg forsøger at distrahere med legetøj og sang, men intet hjælper. Nogle råd?

Tror det er en fase.... Herhjemme gjorde vores datter det samme... Mor har været kontant holdt fast og skiftet... Far lod hende løbe med bar numse i en hel del tid indtil hun ville have ble på igen.. Da vi blev enige om at han modarbejdede mig og der ikke altid er tid til en halv times bar numse gjorde far det samme som mig i en periode og hun fandt så ud af hun lige så godt kunne lade vær at kæmpe imod, fordi hun ikke vandt den her kamp... Ja det lyder nok hårdt men nogle gange er de jo nødt til at finde ud af at det er forældrene der bestemmer tænker jeg? 

Anmeld Citér

11. marts 2020

SofieL

Camillos skriver:

Tror det er en fase.... Herhjemme gjorde vores datter det samme... Mor har været kontant holdt fast og skiftet... Far lod hende løbe med bar numse i en hel del tid indtil hun ville have ble på igen.. Da vi blev enige om at han modarbejdede mig og der ikke altid er tid til en halv times bar numse gjorde far det samme som mig i en periode og hun fandt så ud af hun lige så godt kunne lade vær at kæmpe imod, fordi hun ikke vandt den her kamp... Ja det lyder nok hårdt men nogle gange er de jo nødt til at finde ud af at det er forældrene der bestemmer tænker jeg? 

Det lyder helt rigtigt jeg må bide det i mig �� 

Anmeld Citér

11. marts 2020

KommendeMor88

Profilbillede for KommendeMor88

Vi skifter stående hvis det bare er tis. Det giver langt færre konflikter

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.