Kan han vende sig ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.323 visninger
9 svar
0 synes godt om
22. oktober 2009

Nybagt mor

Har termin på mandag, og har af min jm ved de sidste 2 besøg fået bekræftiget at han står med hovedet fast, og altså er klar til fødslen.

Han er dog meget aktiv, og har bare en fornemmelse af at han måske har fået vendt sig - så hovedet ikke står fast længere.

Er det overhovedet muligt - nu har han jo stået fast ved de 2 sidste besøg ?

Kan jo godt ske det bare er mig der overbekymrer mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2009

N&J

Altså sådan som jeg fik forklaret det så kunne de ikke blive "ufaste" igen, hvis de først havde sat sig fast.. men uden at skulle bekymrer dig, så fik jeg også at vide at Nikita stod fast ved de sidste 3 besøg, men hun havde ikke roteret sig ordentlig ned alligevel.. men jeg forstod heller ikke helt det der med at de stod fast, for syntes bare at hun bevægede sig som en gal indimellem derinde.. men han morer sig nok bare..

håber snart han kommer ud..

<Knuz fra Jane

Anmeld

22. oktober 2009

Pige2009

Nikitas mor skriver:

Altså sådan som jeg fik forklaret det så kunne de ikke blive "ufaste" igen, hvis de først havde sat sig fast.. men uden at skulle bekymrer dig, så fik jeg også at vide at Nikita stod fast ved de sidste 3 besøg, men hun havde ikke roteret sig ordentlig ned alligevel.. men jeg forstod heller ikke helt det der med at de stod fast, for syntes bare at hun bevægede sig som en gal indimellem derinde.. men han morer sig nok bare..

håber snart han kommer ud..

<Knuz fra Jane

Jeg fik det samme at vide. Hovedet står fast, men arme og ben er i heftig bevægelse her også, så jeg ville ikke bekymre mig Mærker selv voldsomt meget liv, og jordemoderen sagde det var ganske naturligt. Der bliver "møvet" en del, når pladsen er så trang, som den er så sent i graviditeten.

Linda 41+5

Anmeld

22. oktober 2009

Nybagt mor

Rart at høre - måske er det bare fordi han har flyttet bagdelen over i højre side og benene/fødderne over i venstre side.  

Når jeg  nu mærker på maven kan jeg slet ikke finde rundt i hvad der er hvad - hvor jeg bare for et par dage siden præcist kunne sige hvor ihvertfald hans bagdel var, og ofte også de små fødder..

Anmeld

22. oktober 2009

Nybagt mor

Linda2009 skriver:

Jeg fik det samme at vide. Hovedet står fast, men arme og ben er i heftig bevægelse her også, så jeg ville ikke bekymre mig Mærker selv voldsomt meget liv, og jordemoderen sagde det var ganske naturligt. Der bliver "møvet" en del, når pladsen er så trang, som den er så sent i graviditeten.

Linda 41+5

Og pøj pøj med på lørdag, hvis ikke der sker noget inden

Anmeld

23. oktober 2009

RGN

Profilbillede for RGN

Nu kan det godt være jeg spørger dumt, men bevæger de sig mindre når de står fast end lige inden?

Anmeld

23. oktober 2009

Nybagt mor

Nej - det er da ikke dumt

Så vidt jeg har hørt så er det først lige op til fødslen de skulle være lidt mere stille.

Men min lille mand inde i maven er SÅ aktiv, at jeg bare tænkte at han da virkelig måtte rode rundt - og derfor kom i tvivl om han kunne have flyttet sig fra at stå fast igen:-)

Anmeld

23. oktober 2009

SaNiNa

Ikke for at gøre sdig nervøs for han står helt sikkert fast.

men jeg fik osse af vide hos jordemoderen de sidste 3 gang at nicklas stod fast men da fødslen rigtig gik igang stod han overhovede ikke fast han stod så skævt at han aldrig ville kunne stå fast eller synke de sidst 5 cm. men jeg var osse bare så uheldig som man kunne være både uden graviditeten og fødslen.

Men jeg tror da hun står fast, når de jordemoder har sagt det.

Anmeld

23. oktober 2009

Ayasmor

kommende-mor skriver:

Nej - det er da ikke dumt

Så vidt jeg har hørt så er det først lige op til fødslen de skulle være lidt mere stille.

Men min lille mand inde i maven er SÅ aktiv, at jeg bare tænkte at han da virkelig måtte rode rundt - og derfor kom i tvivl om han kunne have flyttet sig fra at stå fast igen:-)

hehe.. jeg er vist undtagelsen i reglen her så.. for min datter har aldrig været så aktiv som hun var lige før og under fødslen.. selv da hovedet var født, bevægede hun sig stadig derinde

Anmeld

23. oktober 2009

Nybagt mor

Ayasmor skriver:

hehe.. jeg er vist undtagelsen i reglen her så.. for min datter har aldrig været så aktiv som hun var lige før og under fødslen.. selv da hovedet var født, bevægede hun sig stadig derinde

Jamen hvem ved - kan da være at han følger din datters eksempel så

Og ja - kan jo ikke gøre så meget, så må nok bare satse på at han står fast, og så tage det som det kommer...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.