Venskab

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

975 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
8. marts 2020

Anonym trådstarter

Vi har kendt hendeandre Ca   halvandet år og for først gang opleve jeg et venskab der går begge veje i valgfald når det kommer til kontakt via telefonen det sker næste daglig men når det kommer til snakke om at ses er det lidt andre for det er altid mig der tager indtagtiv   det irriterer mig sådan ikke da nogle bare er bedre til det end andre jeg er dog kommet i tvivl om grund til han ikke har tage indtagtiv endnu er fordi jeg ikke har giv ham en regel chance fordi jeg bare har gjort den? Derfor har jeg nu også beslutte mig for at han skal havde muligheden

Her er så spøgmålet til jer hvor lang til skal jeg giv ham før jeg igen tager indtagtiv?   jeg vil lige understreg at det ikke er afgøre for vores venskab hvem der tager indtagtiv for hvis jeg er bedre til det end ham så er det bare sådan det er!!!!!!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2020

Mor11

Profilbillede for Mor11

Det kan man ikke sætte tid på, da folk er så forskellige. . Jeg har fx en del forskellige venne grupper og nogen enkelt stående også, så jeg har mange mennesker jeg gerne vil se. Samtidig vil jeg gerne have mange dage uden planer, hader at have en pakket kalender.  Så, initiativ fra mig vil måske ligge 1-2 gange i året  men jeg vil gerne ses hvis nogen spørger og jeg har en ledig dag  

Jeg synes du bare skal tage initiativ når du føler for det. Det vigtigste må være, at din ven viser oprigtig interesse i at ses når du tager initiativ  

Anmeld Citér

8. marts 2020

Anonym trådstarter

Mor11 skriver:

Det kan man ikke sætte tid på, da folk er så forskellige. . Jeg har fx en del forskellige venne grupper og nogen enkelt stående også, så jeg har mange mennesker jeg gerne vil se. Samtidig vil jeg gerne have mange dage uden planer, hader at have en pakket kalender.  Så, initiativ fra mig vil måske ligge 1-2 gange i året  men jeg vil gerne ses hvis nogen spørger og jeg har en ledig dag  

Jeg synes du bare skal tage initiativ når du føler for det. Det vigtigste må være, at din ven viser oprigtig interesse i at ses når du tager initiativ  

Tak for rådet det vil jeg tag til mig for interessen er der unden tvivl. Fra hans siden da han fint viser  interesse når jeg spøger om jeg må kig fordi mandag Eks 

Anmeld Citér

8. marts 2020

Anonym trådstarter

Mor11 skriver:

Tak for rådet det vil jeg tag til mig for interessen er der unden tvivl. Fra hans siden da han fint viser  interessen når jeg spøger om jeg må kig fordi mandag Eks 

Anmeld Citér

9. marts 2020

Babilooo

Hvad har du af forventninger til en ven?

Jeg har ingen veninder jeg f.eks. taler i telefon med hver dag. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.