Hvornår kunne i teste positivt anden gang?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

352 visninger
4 svar
1 synes godt om
6. marts 2020

Anonym trådstarter

Hejsa, søger lidt erfaringer og måske nogle Lykke historier. Med vores første kunne jeg allerede teste positivt 3+2, nu er jeg 3+4 (hvis jeg er gravid) og kan stadig ikke få en positiv test, mit håb er endeligt ude men samtidig er en graviditet vel ikke den samme? Hvad er jeres historier?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2020

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hejsa, søger lidt erfaringer og måske nogle Lykke historier. Med vores første kunne jeg allerede teste positivt 3+2, nu er jeg 3+4 (hvis jeg er gravid) og kan stadig ikke få en positiv test, mit håb er endeligt ude men samtidig er en graviditet vel ikke den samme? Hvad er jeres historier?

please damer?����

Anmeld Citér

6. marts 2020

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Anonym skriver:

Jeg tænker at det sagtens kan være meget individuelt fra den ene til den anden graviditet. 
første gang testede jeg først positiv da jeg var 4+3. 
Denne gang testede jeg positiv 3+1(troede jeg var 3+4). 

Anmeld Citér

6. marts 2020

Baby2017

3+6 ved den første og 3+4 her anden gang

Man udvikler jo hcg meget forskelligt fra graviditet til graviditet. F.eks. Var mit hcg meget højere i uge 7 ved den første end her anden gang hvilket gjorde mig meget urolig idet jeg også blødte, men nu er jeg i uge 33 med endnu en livlig pige i maven. Vent og se. Du kan stadig nå at få en positiv test, du er jo stadig flere dage fra mens dag

Anmeld Citér

6. marts 2020

Anonym trådstarter

Baby2017 skriver:

3+6 ved den første og 3+4 her anden gang

Man udvikler jo hcg meget forskelligt fra graviditet til graviditet. F.eks. Var mit hcg meget højere i uge 7 ved den første end her anden gang hvilket gjorde mig meget urolig idet jeg også blødte, men nu er jeg i uge 33 med endnu en livlig pige i maven. Vent og se. Du kan stadig nå at få en positiv test, du er jo stadig flere dage fra mens dag

Tak for at dele! Ja det giver mig lidt håb!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.