Hej alle 
Åh... Jeg har bare lidt brug for at få luft. Sagen er den, at min eksmand og jeg blev skilt for snart 3 år siden. Vi har et rigtig godt forhold og er begge videre. Vi har sammen 2 børn, og den ene, vores datter, er inde i en lidt svær periode. Hun er meget "voldsom" i øjeblikket og vores dage er præget af mange konflikter. Det er helt forventeligt og jeg samarbejder rigtig godt med børnehaven. De ser ikke deres far så meget, han arbejder en del. De ses vel i gennemsnit et par gange om ugen, men det er altid mig der afleverer og står for kørsel da han ikke har en bil. Så jeg tager derop kl. 5 om morgenen når han har samvær i hverdagene for at hente dem hjem og aflevere dem i børnehaven. Jeg kører ham ligeledes op og handler når de skal være hos ham
Jeg har forsøgt at starte eget firma op i et års tid, men det er rigtig svært når alt afhænger af mig, og jeg er indimellem lidt stresset og presset, særlig når min datter kræver så meget ekstra i perioder. Det går forud for alt, og hun har brug for en ekstra fridag ca. en gang om ugen.
Anyway, jeg har fundet mig verdens dejligste kæreste og han er flyttet ind, hvilket går super fint. Min eksmand har fundet en anden for 4 uger siden, og jeg er rigtig glad på hans vegne. Jeg har mødt hende, og hun virker rigtig sød og god ved børnene
men jeg fik det alligevel lidt underligt i dag da de kørte på weekend. De kom begge to og hentede dem, og det var super fint, men jeg blev faktisk lidt trist
min datter kaldte mig lidt forskellige underlige navne og løb ud i bilen. Jeg er virkelig glad for de skal have en hyggelig weekend og ud at spise, og jeg gav dem fint tøj med og alt det der, men jeg blev pludselig bange for at de hellere vil være hos dem lige pludselig
herhjemme er der jo mange konflikter, da det er deres trygge base, og ja, jeg blev måske lidt jaloux over, at de kan komme hver anden weekend og tage dem ud til en masse sjove oplevelser uden alt balladen
jeg har jo heller ikke så mange penge, for jeg er lidt nødt til at sørge for alt andet, for faderen har 2 jobs, og der er jo sygdom, køretider, tandlæger, legeaftaler, bedsteforældre osv osv. 
Jeg ved ikke rigtig hvorfor den følelse kom lige pludselig.. Er der nogen, der har prøvet noget lignende?
Anmeld
Citér