I må gerne grine

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

972 visninger
8 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
5. marts 2020

Anonym trådstarter

Jeg er 11 uger henne, kaster op konstant og har bare kvalme, kvalme og kvalme. I dag har jeg spist kopnudler til frokost fordi det lige var hvad vi havde, og jeg kan ikke få smagen væk!! Det er så modbydeligt, har spist siden, har børstet tænder en million gange, har kastet op. Det smager bare stadig! Hjælp!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2020

Mamalu

Anonym skriver:

Jeg er 11 uger henne, kaster op konstant og har bare kvalme, kvalme og kvalme. I dag har jeg spist kopnudler til frokost fordi det lige var hvad vi havde, og jeg kan ikke få smagen væk!! Det er så modbydeligt, har spist siden, har børstet tænder en million gange, har kastet op. Det smager bare stadig! Hjælp!

Åh hvor jeg dog føler med dig  det er virkelig ikke sjovt med den kvalme. Jeg er også 11 uger henne og har døjet med den her kvalme, det er ulideligt!! Er dog begyndt at få det lidt bedre nu, så jeg kan spise nogle bestemte ting uden at det kommer op igen. Kvalmen er der stadigvæk 24/7!

men tilbage til den dårlige smag.. har du prøvet med en tungeskraber? Og evt tyggegummi. Det har hjulpet lidt her. 

Anmeld Citér

5. marts 2020

Anonym trådstarter

Mamalu skriver:

Åh hvor jeg dog føler med dig  det er virkelig ikke sjovt med den kvalme. Jeg er også 11 uger henne og har døjet med den her kvalme, det er ulideligt!! Er dog begyndt at få det lidt bedre nu, så jeg kan spise nogle bestemte ting uden at det kommer op igen. Kvalmen er der stadigvæk 24/7!

men tilbage til den dårlige smag.. har du prøvet med en tungeskraber? Og evt tyggegummi. Det har hjulpet lidt her. 

Har prøvet tyggegummi, men har ikke en tungeskraber. Har dog børstet min tunge med tandbørsten. Det er som om smagen sidder i halsen, og den bliver bare mere og mere kvalm jo længere tid der går  kan slet ikke holde det ud

Anmeld Citér

5. marts 2020

Mamalu

Anonym skriver:

Har prøvet tyggegummi, men har ikke en tungeskraber. Har dog børstet min tunge med tandbørsten. Det er som om smagen sidder i halsen, og den bliver bare mere og mere kvalm jo længere tid der går  kan slet ikke holde det ud

Ja Ok hvis den sidder i halsen så er det lidt svært. Måske du skal tidlig i seng iaften og sove det “væk”... ved ikke om du også døjer med træthed, jeg kan ihvertfald sove hele tiden. Ellers lav noget som kan få dine tanker lidt væk. Se en god film eller lign . held og lykke med det. Håber snart du får det bedre 

Anmeld Citér

5. marts 2020

Anonym trådstarter

Mamalu skriver:

Ja Ok hvis den sidder i halsen så er det lidt svært. Måske du skal tidlig i seng iaften og sove det “væk”... ved ikke om du også døjer med træthed, jeg kan ihvertfald sove hele tiden. Ellers lav noget som kan få dine tanker lidt væk. Se en god film eller lign . held og lykke med det. Håber snart du får det bedre 

Tak, og god graviditet til dig - jeg håber snart det vender for dig med kvalmen også  Jeg skal putte den store om ikke så længe, måske jeg bare skal hoppe med under dynen. Det lyder jo helt åndssvagt det her, men jeg er helt slået ud af den nudelsmag. ALDRIG mere

Anmeld Citér

5. marts 2020

Anonym

Jeg drak altid iskoldt vand med citron i. Det hjalp i halsen, synes jeg  

Anmeld Citér

5. marts 2020

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg drak altid iskoldt vand med citron i. Det hjalp i halsen, synes jeg  

Tak, det prøver jeg 

Anmeld Citér

5. marts 2020

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg tænker også du ska sørge for, at drikke en masse væske. Dårlig smag/ånde, skyldes tit væske Angel.

Og her syntes jeg caco, af hjalp kvalmen, samt Marie kiks. Vh Stine 

Anmeld Citér

6. marts 2020

Anonym

Måske er det bare en idé, at smagen stadig sidder der? Jeg kunne få kvalme af de mest underlige ting. Jeg havde f.eks. et par røde joggingbukser, jeg næsten lige havde købt, inden jeg blev gravid. Af en eller anden tåbelig grund gav de mig kvalme og jeg måtte lægge dem langt væk. Nu er de smidt ud, da der "heldigvis" kom klorin på dem, for tænkt, selv efter graviditeten gav de mig kvalme. Selv nu, efter 2 graviditeter, kan tanken om dem, gøre mig dårlig.

Så måske er smagen af nudlerne slet ikke til stede, det er bare tanken om dem, der trigger det...

Og så fat mod - ved mig er kvalmen vendt som ved et trylleslag ved 12 uger begge gange

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.