Gravid på kondom

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.746 visninger
10 svar
0 synes godt om
3. marts 2020

Anonym trådstarter

Er nogle herinde blevet gravid på kondom ?? Kan man blive det uden man umiddelbart har opdaget noget under akten ? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2020

fehår

Jeg har en datter på 2,5, og hun er lavet, mens vi kun brugte kondom som prævention. Ingen af os opdagede noget, og vi fulgte reglerne: kondom på under hele samlejet, min mand trak sig hurtigt ud og holdt fast på kondomet imens. Men vi bandt aldrig knuder og tjekkede for eventuelle huller, så det er nok sådan, det skete. 

Anmeld Citér

3. marts 2020

Anonym trådstarter

fehår skriver:

Jeg har en datter på 2,5, og hun er lavet, mens vi kun brugte kondom som prævention. Ingen af os opdagede noget, og vi fulgte reglerne: kondom på under hele samlejet, min mand trak sig hurtigt ud og holdt fast på kondomet imens. Men vi bandt aldrig knuder og tjekkede for eventuelle huller, så det er nok sådan, det skete. 

Hvad mener du med bundet knude ? �� altså til sidst eller ? 

Anmeld Citér

3. marts 2020

Sscm

Anonym skriver:

Er nogle herinde blevet gravid på kondom ?? Kan man blive det uden man umiddelbart har opdaget noget under akten ? 

Min datter på nu 14 år er kommet til verden på trods af mini p-piller(der var taget korrekt) og kondom.

Vi bemærkede ikke at kondomet skulle ha været i udu, så det var lidt af et chok da lægen sagde tillykke med graviditeten.

Vi har dog efterfølgende erfaret at p-piller ikke har den ønskede effekt for mig - men når alt kommer til alt måtte kondomet jo også ha vlret defekt uden vi har opdaget det før, under eller efter 

Anmeld Citér

3. marts 2020

fehår

Anonym skriver:

Hvad mener du med bundet knude ? �� altså til sidst eller ? 

Ja, man kan binde knude på kondomet til sidst og trykke på det for at være sikker på, der ikke kommer noget ud. 

Anmeld Citér

4. marts 2020

Anonym trådstarter

Sscm skriver:

Min datter på nu 14 år er kommet til verden på trods af mini p-piller(der var taget korrekt) og kondom.

Vi bemærkede ikke at kondomet skulle ha været i udu, så det var lidt af et chok da lægen sagde tillykke med graviditeten.

Vi har dog efterfølgende erfaret at p-piller ikke har den ønskede effekt for mig - men når alt kommer til alt måtte kondomet jo også ha vlret defekt uden vi har opdaget det før, under eller efter 

Ja okay .. ved snart ikke hvad jeg skal tro , min mens kommer bare ikke , et par af testene har skygge streger men de burde jo være stærkere nu 

Anmeld Citér

4. marts 2020

Tystys14

Anonym skriver:

Ja jeg har en datter på 9 år som også er lavet på kondom. Vi troede ikke på lægen da han spurgte om det var vores første graviditet! Men jo den var positiv hos lægen og forklarede hvorfor jeg var syg med opkast i to uger. 

Anmeld Citér

4. marts 2020

CKJ

Profilbillede for CKJ
Anonym skriver:

Ja okay .. ved snart ikke hvad jeg skal tro , min mens kommer bare ikke , et par af testene har skygge streger men de burde jo være stærkere nu 

Kan du evt sende et billede af en test? 

Anmeld Citér

7. marts 2020

Anonym trådstarter

CKJ skriver:

Kan du evt sende et billede af en test? 

Ja men ved ikke hvordan man sætter ind 

Anmeld Citér

7. marts 2020

MT_2011

Det kan man, der er jo ingen beskyttelse som er 100% 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.