Svag positiv graviditetstest uge 4+0 og rejse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

437 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
3. marts 2020

Anonym trådstarter

okay.. jeg står i situationen, at jeg har taget et par svagt positive teste, og er derfor jo gravid (tænker jeg ihvertfald er ret sikkert!)

Jeg skal til Rom om 3 uger, men er i vildredde... skal, skal ikke?? Det frarådes at rejse til den nordlige del, men er jeg overhoved tryg ved at rejse til Rom?

Jeg er ikke bange for at dø af corona, og synes det hele er kørt for meget af sporet, men jeg er bange for at blive mere syg, end hvis jeg ikke var gravid.. den burde ikke påvirke en graviditet, men har læst at høj feber i første trimester kan gøre fosteret deformt.

Hvad ville i gøre? ��

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2020

Janey

Profilbillede for Janey

Jeg ville personligt ikke have noget imod at rejse til Rom. Så vidt jeg kan se, ligger de ramte regioner 4-500 km fra Rom, så jeg kunne godt nyde en tur til Rom.

Det betyder dog ikke, at jeg mener, at du skal tage afsted. Italienerne har indtil videre haft succes med at inddæmme virus til de berørte regioner, så sundhedsmæssigt ville jeg ikke bekymre mig, men hvis du ikke kan nyde turen af frygt for sygdom, vil det være bedre at tage afsted en anden gang.

Anmeld Citér

3. marts 2020

M O R til J Vega

Anonym skriver:

okay.. jeg står i situationen, at jeg har taget et par svagt positive teste, og er derfor jo gravid (tænker jeg ihvertfald er ret sikkert!)

Jeg skal til Rom om 3 uger, men er i vildredde... skal, skal ikke?? Det frarådes at rejse til den nordlige del, men er jeg overhoved tryg ved at rejse til Rom?

Jeg er ikke bange for at dø af corona, og synes det hele er kørt for meget af sporet, men jeg er bange for at blive mere syg, end hvis jeg ikke var gravid.. den burde ikke påvirke en graviditet, men har læst at høj feber i første trimester kan gøre fosteret deformt.

Hvad ville i gøre? ��

Bliv hjemme. 

Min far, har altid sagt, “hvis du er itvivl, er det ikke det rigtig for dig lige nu”

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.