henvende mig til en anden tandlæge end min egen for 2. opinion?
Jeg har på fornemmelsen at min egen tandlæge kun går op i at tjene penge. For 15 år siden fortalte hun mig fx at jeg skal have trukket mine visdomstænder ud fordi der ikke er plads til dem i min mund. Da jeg fik renset mine tænder af en anden i klinikken, spurgte jeg forsigtigt om hun mener mine visdomstænder skal ud, og hendes svar "NEJ DA! Der er fint med plads" 
Siden da stoler jeg ikke rigtig på hende. Min egen søster har også sine tvivl. Hun bruger hende nemlig også.
Nu er sagen den, at jeg idag fik lavet noget, som jeg kan mærke ikke er ordentligt lavet. Det drejer sig om en knækket tand som hun lavede på mig for 1 år siden. Fyldningen knækkede af i søndags og jeg fik en ny på idag, som jeg tvivler er ordentligt lavet. Hun ville nemlig have mig til at lave en krone til 5000 kr. Da økonomien ikke er på toppen i den her månef, valgte jeg at lave en fyldning igen.
Nu er jeg bange for at hun fik den lavet sådan så den knækker snart igen, så hun kan lave kronen i stedet for.
Ville I kontakte en anden tandlæge for at få en 2. opinion? Og kan man overhovedet det? 
Anmeld
Citér