Hej!
Jeg faldt lige over dit spørgsmål og tænkte, at jeg måske kan hjælpe. Der er nemlig flere smarte låneformidlere på nettet (jeg fandt dem på ), hvor du kan søge om samlelån. Jeg mener, en af dem hedder Lendme, hvor du faktisk bare udfylder en ansøgning, og så kan du være heldig at få tilbudt et rigtig godt samlelån, så du kan sammenlægge de lån, du lige nu har hos forskellige banker.
Kunne det være noget?
Mvh
Simone
Du har vist ikke læst mit spørgsmål, men reklamen passer ikke helt til det jeg søgte svar på.
Problemet er jo ikke for få penge og for mange lån, men tværtimod det modsatte med for mange penge på kontoen, som jeg gerne ville undgå at betale negative renter af (problemet er for øvrigt løst :-) )
Jeg har kun et realkreditlån og er ikke interesseret i at låne penge og da slet ikke fra "smarte" låneformidliere, som helt sikkert ikke kan hjælpe mig med at undgå at betale renter af mit indestående, men helt sikkert ville kræve høje renter.
Det ville da bare gøre det hele endnu værre, da jeg så ville have flere penge på kontoen, jeg skulle betale renter af samtidig med, at jeg helt sikkert også skulle betale en høj rente på lånene.
Hvis jeg skulle optage lån, ville jeg aldrig benytte mig af en virksomhed, der forsøger at markedsføre sig på denne måde med skjulte reklamer, men der har godt nok været mange det sidste lange stykke tid, der åbenbart tror, at vi ikke tydeligt kan se, at der er tale om reklamer og ikke en reel hjælp.
Anmeld
Citér