Kan jeg bruge mislykket frosting til noget?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.693 visninger
7 svar
0 synes godt om
1. marts 2020

Anonym trådstarter

Halløj

Jeg skulle for første gang prøve at lave frosting til MGP cupcakes i går. Den første portion mislykkedes, da den skilte uanset hvor meget jeg satte på køl og piskede op igen osv.

Kan jeg bruge den mislykkede frosting til noget? Synes det er lidt spild at smide ud.

Den er lavet på smør, flormelis og mælk tilsat frugtfarve...

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2020

Miti's mama

Hvis det ikke hjælper at køle den ned, så er der ikke noget at gøre. Frosting skiller når den bliver for varm

Anmeld Citér

1. marts 2020

Dutelidut

Profilbillede for Dutelidut

Jeg tænker, du kan smelte det og putte det i nogle boller eller franskbrød. Jeg putter alt muligt i brød, det plejer at blive udmærket... selvfølgelig i en mængde, der giver mening i forhold til de andre ingredienser. På den måde mindsker jeg en del madspild i mit lille køkken 

Anmeld Citér

1. marts 2020

Anonym trådstarter

Hvis det ikke hjælper at køle den ned, så er der ikke noget at gøre. Frosting skiller når den bliver for varm

Nu var det mere om jeg f.eks. kunne putte det i en anden kage..

Jeg tror, der var for meget mælk i. Det så ikke pænt ud, da frugtfarven kom i, det varhelt grynet. Den anden portion blev god

Smagen fejler ingenting

Anmeld Citér

1. marts 2020

Anonym trådstarter

Dutelidut skriver:

Jeg tænker, du kan smelte det og putte det i nogle boller eller franskbrød. Jeg putter alt muligt i brød, det plejer at blive udmærket... selvfølgelig i en mængde, der giver mening i forhold til de andre ingredienser. På den måde mindsker jeg en del madspild i mit lille køkken 

Det vil jeg prøve 

Anmeld Citér

1. marts 2020

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor

Brug pastafarve en anden gang. Jeg synes væske fra frugtfarve ødelægger mange ting så jeg bruge altid kun pasta farve til både kager til os selv og dem jeg laver på bestilling. Jeg pisker smørret i 5-10 min inden jeg tilsætter resten - så bliver den god hver gang 

Anmeld Citér

1. marts 2020

kamikaze

Måske karameller? Eller nogle meget sjove vafler?

Anmeld Citér

1. marts 2020

Dutelidut

Profilbillede for Dutelidut
kamikaze skriver:

Måske karameller? Eller nogle meget sjove vafler?

Ja, vafler kan virkelig også gemme på meget sjov 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.