Så er det sket!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

797 visninger
3 svar
1 synes godt om
1. marts 2020

Anonym trådstarter

Hej

Jeg testede positivt dd.

Sikkert velsignelse. 

Men spørgsmålet er gvor langt kunne jeg være hen?

Jeg annas stædig min lille,som bluver 11 måneder i morgen.  Så sidste Mens jeg gavde midt 2018.

Jeg testede negativt i uge 1 i år.

Jeg blev syg med forkølelse for 3 uge siden, fik herpis også. Jeg undrede mig,at jeg er stædig syg efter 3 uger. Og i fredags fik jag hovedpine.....

Vi gik bevidst efter en til baby,derfor er så glæde. 

Men hbir langt kynne jeg være hen?

P.S 2 tydelige streger på no time her til morgen.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2020

LM2402

Anonym skriver:

Hej

Jeg testede positivt dd.

Sikkert velsignelse. 

Men spørgsmålet er gvor langt kunne jeg være hen?

Jeg annas stædig min lille,som bluver 11 måneder i morgen.  Så sidste Mens jeg gavde midt 2018.

Jeg testede negativt i uge 1 i år.

Jeg blev syg med forkølelse for 3 uge siden, fik herpis også. Jeg undrede mig,at jeg er stædig syg efter 3 uger. Og i fredags fik jag hovedpine.....

Vi gik bevidst efter en til baby,derfor er så glæde. 

Men hbir langt kynne jeg være hen?

P.S 2 tydelige streger på no time her til morgen.

Tillykke. Det er svært at svare dig på. Du kan være fra 4-11 uger henne, vil jeg vurdere. Du har ingen symptomer som fx kvalme haft? Det starter hos de fleste omkring uge 6, som et pejlemærke. Jeg ville booke tid til en tidlig scanning eller snakke med lægen 

Anmeld Citér

1. marts 2020

Anonym trådstarter

LM2402 skriver:

Tillykke. Det er svært at svare dig på. Du kan være fra 4-11 uger henne, vil jeg vurdere. Du har ingen symptomer som fx kvalme haft? Det starter hos de fleste omkring uge 6, som et pejlemærke. Jeg ville booke tid til en tidlig scanning eller snakke med lægen 

Jeg har kvalme i stor stil. Dog begyndte for ca 4 dage siden. M7ne sl7mhinder i næsen er hævet, j2g har hård mave.

Tak,heg vil kontekte egen læge i morgen.  Hun bliver glad.��

Anmeld Citér

9. marts 2020

Anonym trådstarter

Var til UL scanning i dag. Jeg er såden ca 6+2/4 hen. Så det vil sige, at den så tyddelig streg var ca 5+0/2

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.