Børnene møde den nye kæreste?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.163 visninger
2 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
29. februar 2020

Anonym trådstarter

Jer med børn i i alderen 6-12, hvordan gjorde I det rent praktisk, hvad snakkede I med børnene om inden, og hvordan gik det? Hvordan tog børnene det?  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. februar 2020

mor til 2 skønne piger .

Anonym skriver:

Jer med børn i i alderen 6-12, hvordan gjorde I det rent praktisk, hvad snakkede I med børnene om inden, og hvordan gik det? Hvordan tog børnene det?  

Jeg snakkede ikke med min datter om det de første mange måneder da jeg selv skulle finde ud af om det var nået inden hun blev “ blandet ind i det “kom han når hun sov og gik inden hun vågnede , Herefter mødte min datter ham på legepladsen en dag og de første gange som mors ven Og opførte os som venner når hun var der og efter noget tid da hun blev tryg og glad for ham blev det mors kæreste  

Anmeld Citér

29. februar 2020

Anonym trådstarter

mor til 2 skønne piger . skriver:

Jeg snakkede ikke med min datter om det de første mange måneder da jeg selv skulle finde ud af om det var nået inden hun blev “ blandet ind i det “kom han når hun sov og gik inden hun vågnede , Herefter mødte min datter ham på legepladsen en dag og de første gange som mors ven Og opførte os som venner når hun var der og efter noget tid da hun blev tryg og glad for ham blev det mors kæreste  

Din datter lyder ikke til at have været så gammel? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.