Det kloges når man på landet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

793 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
29. februar 2020

Anonym trådstarter

Jeg tænker ikke jeg er den enste der bor   på landet herind så håber der er nogle der vil del deres erfaring

Ud over   den klassiske barnvogn hvor alle 4 hjul er faste. har vi også kigge på den populære babyjogger vi er dog i tvivl om en babyjogger vil værre Optimalt når man bor på landet selvom forhjulet kan låses, eller den beste egner sig til by kørsel og klassiske barnvogn   derfor vil værre den rigtig valg selvom den flyder mere end en babyjogge

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. februar 2020

Mor11

Profilbillede for Mor11

Grunden til, at man vælger den alm store vogn fra når man bor i byen, er ofte fordi

1: man bor i etage ejendom og kan ikke lade barnet sove lige udenfor egen dør.

2: man bor i etage ejendom uden plads til en barnevogn i opgangen 

3: man har vognen med altid fordi man ikke har bil - i bussen,  i netto osv, og har behov for en vogn der er nem at komme rundt med, også hvor der ikke er mega meget plads. 

Hvis man bor på landet, og man har fin mulighed for at baby kan sove i barnevognen, og man ikke skal handle med barnevogn 4 gange i ugen og alt det der, så er en stor vogn bestemt at foretrække de er bare lidt mere aflukkede for vind og vejr, bunden er mere stabil osv osv. 

Men tænker i at i ofte får brug for at tage vognen med jer, kan i med fordel kigge efter en vogn der er nem at klappe sammen og fylder minimalt i bilen. Evt, en mindre model eller klapvognsmodel (fx City eliten), til ture ud af huset, hvis i synes den store vogn er et skrummel at tage med. 

Så, tænk over hvordan og hvor meget du forestiller dig at gøre de ovenstående ting. 

Anmeld Citér

29. februar 2020

Anonym

Anonym skriver:

Jeg tænker ikke jeg er den enste der bor   på landet herind så håber der er nogle der vil del deres erfaring

Ud over   den klassiske barnvogn hvor alle 4 hjul er faste. har vi også kigge på den populære babyjogger vi er dog i tvivl om en babyjogger vil værre Optimalt når man bor på landet selvom forhjulet kan låses, eller den beste egner sig til by kørsel og klassiske barnvogn   derfor vil værre den rigtig valg selvom den flyder mere end en babyjogge

Jeg har baby jogger og drejehjul på barnevogn, bor på landet og det fungere super fint. Ville aldrig have faste hjul på barnevognen 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.