Lomme efter syning down under

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

658 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
27. februar 2020

Anonym trådstarter

Det er lidt et pinligt spørgsmål, men here goes 

For 5 år siden, da jeg fødte min datter, gik jeg pænt meget i stykker og måtte syes på i tre timer, fem forskellige steder. De fleste af arrene er fine nok, bortset fra et i klitorishætten, som er ret generende og så denne "lomme" som er kommet ved min ene skamlæbe. Det er simpelthen så ubehageligt med den lomme, både fordi området sommetider blivee nevet af trussekanten og fordi der sætter sig "snavs" deri som jeg må vaske ud med en vatpind, da jeg ellers ikke kan komme derind og gøre rent.

Jeg er ellers rimeligt renlig; vasker mig (inklusiv vatpind i folden) hver dag og går i bad hver anden dag, men der er simpelthen snavs, som minder om nakkeost, deri, hver dag.

Kan man få gjort noget ved det? Er der nogen måde at holde det (mere) rent? Eller noget jeg ikke har tænkt på?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2020

koeapabshicar

Jeg tænker du skal et smut forbi lægen. Nogle gange kan de rette op på det. Især hvis det er meget til gene. 

Anmeld Citér

27. februar 2020

Øboen

Nu ved jeg ikke hvor stor din lomme er, men jeg var groet uheldigt sammen nede ved mellemkødet - det blev heldigvis opdaget efter 1 år - Men fik en tid på sygehuset hvor de klippede den op og vurdere at det ville hele af sig selv, så behøvede ikke at blive syet. Så tænker du da bare skal have fat i lægen så du kan sendes videre i systemet og få det fikset  

Anmeld Citér

28. februar 2020

Anonym trådstarter

Mange tak for jeres svar 

Ja, der er nok ikke andet for end at skulle have fat i lægen. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.