Hvor mange gange???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.679 visninger
8 svar
0 synes godt om
13. april 2008

Bamseboet :D

hvor mange gange har du fået kejsersnit (både AKS og PKS)

jeg spørger, fordi jeg er lidt nysgerrig...

har selv fået to gange ( AKS og PKS), og nu er lig vist blevet skruk igen :$

vil høre om der evt er nogle der har fået ks 3- eller flere gange???

knus(H) fra Helle -Skruk-høne (shyyyyyy manden ved det ikke LOL , sidder hemmeligt og lurer på alle de der baby ting, og drømmer om baby spark i maven (L)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2008

jonathan150607

Jeg har fået et aks med Jonathan.

Når jeg skal have en mere vil jeg gerne have pks.

Anmeld

3. august 2008

charlottekri

jeg har fået et pks og det var fordi min datter vendte med nummeren nedad + benene lå strakt...
når jeg skal have mit andet barn (engang ude i fremtiden) vil jeg gerne have et pks igen, for jeg har en kusine, der fik pks af samme grund som mig første gang, og fødte normalt anden gang. der skete så det at hendes ar sprang op indeni (livmoderen sprang) så hun nåede ikke engang at se sin lille søn før hun lå på operationsbordet og det har jeg ikke lyst til at opleve. desuden havde jeg bare en super oplevelse med pks.
(H)

Anmeld

3. august 2008

fam.4xc

jeg fik akut kejsersnit i maj 05 med den store da hun også sad i UK og vandet var gået, så det var den vej det sku gå :) Havde en super oplevelse dengang og har aldrig været den store drømmer om at føde børn, så fik planlagt kejsersnit her i dec 07 med den lille... jeg sku tale for min sag, og fik det ik bare sådan lige.... for der var jo ingen lægelig begrundelse for jeg ik sku ku føde selv.... efter en del samtaler med fødsels lægen fik jeg dog ok til mit planlagte kejsersnit - også en fantatisk oplevelse og jeg tog hjem sammen med familien et døgn efter :D

Nu kommer der nok ik en 3. gang her, men hvis der gjorde er det jo selvfølgelig kejsersnit igen, som det er når man først har fået 2,,,,

Kram Camilla med 2 kejserinder :P

Anmeld

13. december 2008

UngMor83

Jeg har fået 1 AKS og 2 PKS. Gode oplevelser alle tre....

Anmeld

13. december 2008

twinboys

Jeg har fået et akut kejsersnit da mine drenge kom til verden i 2003... Skal ikke have flere børn, så jeg nøjes med det ene kejsersnit...

Majbritt

Anmeld

13. december 2008

louise skov

Jeg har fået aks og pks. Den akutte gik ikke,men den pks gik meget godt og skal ha pks sidst i maj igen..Så tror jeg hellere ikke jeg skal ha flere...

Anmeld

30. marts 2009

charlotterasmussen

hej alle jer

jeg fik pks..... jeg var dybt skuffet og føelserne var heller ikke på plads var så skuffet over jeg ikke måtte føde naturligt..... pga. min søn var for stor at føde for en førstegangs fødende.....men en af jer skrev at aret efter et kejsersnik var sprunget op... sker det ofte????..bliver da nervøs for at skulle vente nummer to

Anmeld

31. marts 2009

Miamaja

Bamseboet :D skriver:

hvor mange gange har du fået kejsersnit (både AKS og PKS)

jeg spørger, fordi jeg er lidt nysgerrig...

har selv fået to gange ( AKS og PKS), og nu er lig vist blevet skruk igen

vil høre om der evt er nogle der har fået ks 3- eller flere gange???

knus fra Helle -Skruk-høne (shyyyyyy manden ved det ikke LOL , sidder hemmeligt og lurer på alle de der baby ting, og drømmer om baby spark i maven

nej nej.. da ikke skruk igen

kan dog godt folge dig. eeeelsker at kikke babyting og sager.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.