Vilde i søge hjælp?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

655 visninger
4 svar
3 synes godt om
26. februar 2020

Anonym trådstarter

Ah altså 

Starten af 2020 har været lort! Der er så mange ting der er gået galt, og jeg er så overvældet - jeg har hele tiden tænkte dette er bare en lille nedtur og det går over sådan er livet nu engang.

Men nu er det ved at smelte sammen det hele - jeg husker så dårligt! Jeg har så svært ved at konsentere mig, jeg er blevet bange for at køre galt og komme til skade frygten fylder meget! Og hvad er chancerne for lige når jeg har fået sådan ser jeg min første ulykke på vejen nogensinde  jeg har så svært ved at falde i søvn 

var til en fysioterapi og jeg skal hele tiden jeg kan ikke rumme hvad du fortæller - Hun sagde hu troede jeg var mega stresset 

hvad nu ? Hvad kan jeg gøre? Jeg er sp bange for det bliver værre jeg vild ha det stopper NU og ikke bliver værre 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2020

Babilooo

Om jeg ville søge hjælp - ja bestemt. Prøv at læs dit opslag igen.

få talt med din læge.

jeg håber det hele vender

Anmeld Citér

27. februar 2020

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Hvis en veninde beskrev hvad du skriver i dit indlæg, hvad ville du så råde hende til? 

Ja du skal søge hjælp, det går ikke bare over af sig selv. Afsted til læge og tag den derfra 

Anmeld Citér

27. februar 2020

libramarie12

Profilbillede for libramarie12

Snakke med lægen og hvis det er svært. Læse det du har skrivet til ham. Du har brug for en at snakke med. 

Det har vi alle sammen en gang imellem. 

Hvad med dit arbejde hvordan har du det der 

Anmeld Citér

27. februar 2020

Katrines89

Profilbillede for Katrines89

Kære trådstarter

Jeg tænker, at man godt kan rammes af pludselig frygt og angst for eksempelvis at køre galt eller sætte sig ind i sin bil eller lignende, uden det nødvendigvis bunder i noget dybere. Spørgsmålet er, hvor meget du lader din frygt fylde og hvor længe det har stået på? 

Det lader til, at det fylder en hel del for dig og har stået på i to måneders tid, hvor du har en oplevelse af, at “alt er gået galt” - og sådanne følelser skal du tage alvorligt, da de der kan være grobund for uhensigtsmæssigt adfærd, der ikke gavner dig på nogen måde.

Måske første skridt kunne være, at du gik til lægen og havde en snak med ham eller hende, om dine følelser og tanker? Så kan I sammen lægge en plan for, hvordan du kan få det bedre, så du kan føle, at du bliver taget hånd om. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.