Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej alle.
Jeg står og har fået dette, kan i hjælpe er det min slimprop eller er det ikke? Jeg er meget i tvivl
Det var meget tykt og hang ud af mig
Undskyld for det klamme billede
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Slet ingen som vil hjælp?
Anonym skriver: Hej alle. Jeg står og har fået dette, kan i hjælpe er det min slimprop eller er det ikke? Jeg er meget i tvivl Det var meget tykt og hang ud af mig Undskyld for det klamme billede
Min slimprop var noget større synes jeg at jeg husker fra min første graviditet. Men kan ikke sige om det er din slimprop. Jeg havde nok ringet ind og nævnt det. Hvor langt er du henne?
Jeg ved at slimproppen kan komme ud i flere dele og at den kan opbygge sig selv igen. Dvs at den delvist kan komme ud uden at det betyder fødsel. Nu ved vi ikke hvor langt henne du er.
Det ligner et lille stykke af en slimprop. Men den går ofte af flere omgange. Min gik over 2 uger. Og til sidst var der meget blod/brunt i det.
Jeg havde også sådan en smule i døgnet op til min første fødsel. Da slimproppen så gik ca 8 timer inden hun var født, der svarede det til en kæmpestor håndfuld, som var blandet med blod.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128