Tør hoste dagpleje?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

886 visninger
4 svar
4 synes godt om
23. februar 2020

Rida

Hej min mand og jeg er i tvivl om vi skal holde vores søn hjemme fra dagpleje for at tage til læge.

Han er 1 år og skal vaccineres på onsdag.

Fredag morgen vågnede han med tør og gøende hoste.

Han har ikke haft feber og hosten er ikke nær så søløve agtig i dag.

Min mor og svigermor bliver ved med at sige at det lyder som kighoste. Men jeg syntes nu slet ikke de symptomer er der. Han er først lige blevet snottet og hostende fredag morgen. Har ikke haft feber og ingen hoste anfald.

Ville i tage til læge med en dreng der er frisk og feber fri pga en gang hoste?

Jeg syntes normalt jeg er en pyller mor men kan slet ikke forstå de er så nervøse  og hvad med dagpleje kan jeg sende ham i dagpleje uden at være sikker på det ikke er kighoste?  Men jeg kan vel ikke tage til læge hver gang han hoster eller hvad? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2020

Soonmom

Nej ville ikke tage til lægen.

Kighoste er heller ikke farligt når de er over 6 måneder.

Alle mine børn hoster pt rigtig meget (også tør hoste) og har haft nogle døgn med feber.

Anmeld Citér

23. februar 2020

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Rida skriver:

Hej min mand og jeg er i tvivl om vi skal holde vores søn hjemme fra dagpleje for at tage til læge.

Han er 1 år og skal vaccineres på onsdag.

Fredag morgen vågnede han med tør og gøende hoste.

Han har ikke haft feber og hosten er ikke nær så søløve agtig i dag.

Min mor og svigermor bliver ved med at sige at det lyder som kighoste. Men jeg syntes nu slet ikke de symptomer er der. Han er først lige blevet snottet og hostende fredag morgen. Har ikke haft feber og ingen hoste anfald.

Ville i tage til læge med en dreng der er frisk og feber fri pga en gang hoste?

Jeg syntes normalt jeg er en pyller mor men kan slet ikke forstå de er så nervøse  og hvad med dagpleje kan jeg sende ham i dagpleje uden at være sikker på det ikke er kighoste?  Men jeg kan vel ikke tage til læge hver gang han hoster eller hvad? 

Nej det ville jeg ikke. Hvis han er frisk/glad, spiser og drikker, så ville jeg også aflevere i dagpleje. 

Anmeld Citér

23. februar 2020

Rida

Tak for svar

Selvom jeg nu har været mor i over et år kan jeg stadig godt tvivle meget på mig selv når min mor og svigermor begge mener det skal ses på.

Men hans hoste bliver bedre og bedre. Og han har haft det sådan før.tak fordi i tog jer tid til at svare 

Anmeld Citér

23. februar 2020

årgang84

Profilbillede for årgang84

Jeg ville ringe til lægen onsdag hvis han stadig er flad og evt udsætte vaccination. 

Dette er blevet brugt her. For hvis de først er klattet også får et skud vaccine så kan de godt blive slå ud på den konto. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.