Natamning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.072 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
22. februar 2020

Anonym trådstarter

Jeg har indtil nu, samsovet med min søn om natten og har ammet liggende hvorefter vi begge falder i søvn. Men han er begyndt at sove så uroligt, at jeg vil rykke ham til egen seng - som står direkte op af vores, med den ene siden af. 

men hvad dælen gør man lige om natten i stedet? Sidder man op og ammer, og ligger barnet ned til sig selv efterfølgende? Jeg er næsten sikker på, at han vil vågne af det, og jeg må indrømme at jeg er lidt ræd for ikke at kunne få ham til at sove igen om natten. Han er lige blevet 5 mdr. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2020

A38

Vi gjorde det samme, da min datter var fire måneder. Jeg lå og sov tættest på tremmesengen, når hun så havde brug for mælk om natten, møvede jeg mig med overkroppen op i tremmesengen, så hun kunne få fat i brystet. Så sov hun videre uden at blive flyttet rundt på. Det var en sygt akavet stilling for mig, men det fungerede.

Efter noget tid (6-7 mdr) begyndte jeg dog at tage hende op, for at sidde op og amme, efter anbefaling fra min sp, fordi jeg en periode nærmest ammede hele natten nonstop. Det fungerede faktisk også, og hun vågnede overrraskende nok ikke når jeg lagde hende fra mig.

Anmeld Citér

23. februar 2020

CKJ

Profilbillede for CKJ

Jeg har taget mine op, og siddet og ammet og derefter lagt dem tilbage i seng. Det er gået rigtig fint

Anmeld Citér

23. februar 2020

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor

Min ældste tog jeg over til mig, ammede liggende og lagde ham tilbage. Grundet store bækkengenrr i flere år efter min yngste kom til var det ikke muligt at ligge ned og Anne. Ham tog jeg med ind i stuen, ammede og puttede ham i sengen ved siden sf mig bagefter . Det var aldrig problemer. Det var også nemt da han skulle på eget værelse for når jeg havde siddet i stuen og ammet blev han bare lagt på sot værelse i stedet for hos os så det gik utrolig godt  

Anmeld Citér

25. februar 2020

Anonym

Jeg tog også bare op og ammede siddende med den varme dyne om ham, hvorefter jeg lagde ham tilbage og var jeg for træt, så tog jeg ham nu bare med tilbage i sengen. Han startede altid aftenen i sin egen seng og vågnede på mystisk vis altid i min om morgenen...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.