Jeg er nødt til at pointere ret kraftigt at intimsæbe (eller nogen andre former for sæbe) IKKE er løsningen. Så sart hud skal generelt ikke vaskes med sæbe, og slet ikke ved irritation. Jeg ville gøre sådan her hvis jeg var dig:
Vask hende med våde klude i stedet for vådservietter (og jeg ville for en sikkerheds skyld droppe vådservietterne permanent, for der ER jo nu engang bare mange indholdsstoffer i)
Duppe hende tør med en stofble eller lignende (dette trin er meget vigtigt når man bruger våde klude i stedet for vådservietter)
Smøre området ind i en svanemærket og astmaallergimærket aloe vera gel
Lade gelen lufttørre længst muligt, så den ikke længere er fugtig. Du kan evt selv sprede hendes ben og puste forsigtigt derop hvis det skal gå lidt hurtigt.
Smøre området ind i lanolin eller ren vaseline (den man bruger som læbepomade)
Det har ALTID virket på min søn når han var rød i bleområdet. Jeg synes dog også det lyder som en god idé at lægge en fugtig klud derop. Det råd kunne jeg sagtens finde på at bruge til en pige, dog ikke om natten. Jeg ville dyppe kluden i aloe vera juice i stedet for vand. Aloe vera, både gel og juice, er simpelthen bare fantastisk til irriteret og skadet hud, hvilket jo også er grunden til at det bruges til lindring af fx solskoldninger. Min ekskæreste havde af en eller anden grund en virkelig krads sæd, som virkelig kunne mærkes når vi havde haft sex (sorry for tmi 
), så jeg plejede altid at smøre mit underliv ind i aloe vera bagefter, og det fjernede smerten med det samme.
Anmeld
Citér