Kurv til syg veninde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.033 visninger
6 svar
4 synes godt om
20. februar 2020

Anonym trådstarter

Kære jer. 
En af mine lidt perifære men stadig gode veninder har fået konstateret brystkræft lige før jul. Jeg har endnu ikke set hende men vi skal ses snart. Hun er i behandlingsforløb og er meget påvirket fysisk. 
jeg vil rigtig gerne lave en kurv med noget lækkert, så jeg vil egentlig høre om I har nogle gode ideer til hvad jeg kan putte i? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2020

Fie85

Profilbillede for Fie85
Anonym skriver:

Kære jer. 
En af mine lidt perifære men stadig gode veninder har fået konstateret brystkræft lige før jul. Jeg har endnu ikke set hende men vi skal ses snart. Hun er i behandlingsforløb og er meget påvirket fysisk. 
jeg vil rigtig gerne lave en kurv med noget lækkert, så jeg vil egentlig høre om I har nogle gode ideer til hvad jeg kan putte i? 

Jeg ville være forsigtig med at komme for meget spiseligt i sådan en kurv. Et eksempel er at min mor elskede pizza og spaghetti også under hendes kemobehandling. Idag kan hun slet ikke spise det pga det er en reminder til kemoterapien. 
jeg ville vælge at putte noget god håndcreme. En god bog(hvis hun læser) kreativ ting, hvis hun er til sådan noget ville jeg vælge at putte i. 

Anmeld Citér

21. februar 2020

FraMalling

Og endelig ikke noget, der dufter!

Anmeld Citér

21. februar 2020

ønskebørn74

Kære jer. 

Ved min veninde fik vildt tør hud. Så måske lidt lækker creme. Men husk huden kan være sart også lugtesansen kan være skærpet. Så ikke overvældende duft i. Læbepomade var hun også glad for.

Anmeld Citér

21. februar 2020

årgang84

Profilbillede for årgang84

En bøtte med marselis creme den bliver ofte anbefalet da nogle oplever kløe i huden. 

Andre gange kan selskab til en kemo tur også være rar. 

Anmeld Citér

21. februar 2020

Justthinking

Hvad med et klippekort til nogle tjenester? Alt efter hvor tætte I er, så kan det være noget med støvsugning, barnepasning, madlavning o.lign

Anmeld Citér

21. februar 2020

Anonym trådstarter

Tak for alle jeres gode idéer 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.