Svagt positiv test - eller ser jeg bare syner?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

660 visninger
7 svar
8 synes godt om
20. februar 2020

Kbhmortilen

Hej alle.

Jeg har nu taget to tests, som begge ser ud som denne. Den ene tog jeg i går eftermiddags - den anden nu til formiddag.

Ser jeg syner, eller er der også andre end mig, der kan se en svag streg? Altså er den svagt positiv? Er der andre, som har prøvet det samme? 

Ifølge cyklus-kalender er jeg 3 dage over tid, men min cyklus har altså været underlig de sidste måneder (højst sandsynligt grundet arbejdsstress). Har bl.a. prøvet at gå næsten 40 dage over tid (har været til lægen - bare rolig), men med helt klart negative tests.

Derfor er jeg måske lidt for forhåbningsfuld denne gang, for tidligere har de tests, jeg har taget, da jeg var gået over tid, været helt tydeligt negative uden så meget som antydningen af en streg... 

MEN måske vil jeg det bare så meget, at jeg ser en streg, som ikke er der 

Takker på forhånd for alle svar 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2020

LM2402

KK1988 skriver:

Hej alle.

Jeg har nu taget to tests, som begge ser ud som denne. Den ene tog jeg i går eftermiddags - den anden nu til formiddag.

Ser jeg syner, eller er der også andre end mig, der kan se en svag streg? Altså er den svagt positiv? Er der andre, som har prøvet det samme? 

Ifølge cyklus-kalender er jeg 3 dage over tid, men min cyklus har altså været underlig de sidste måneder (højst sandsynligt grundet arbejdsstress). Har bl.a. prøvet at gå næsten 40 dage over tid (har været til lægen - bare rolig), men med helt klart negative tests.

Derfor er jeg måske lidt for forhåbningsfuld denne gang, for tidligere har de tests, jeg har taget, da jeg var gået over tid, været helt tydeligt negative uden så meget som antydningen af en streg... 

Jeg synes ikke engang den er svag, jeg vil mene den er ret tydelig. Tillykke 

Anmeld Citér

20. februar 2020

CKJ

Profilbillede for CKJ
KK1988 skriver:

Hej alle.

Bragende positiv! 

Anmeld Citér

20. februar 2020

Kbhmortilen

Pruuu ja. Fingers crossed. Tak piger 

Anmeld Citér

21. februar 2020

Kbhmortilen

Okay... I dag har jeg taget disse tests. Jeg begynder altså at tro på det, men lægen siger, jeg skal teste løbende inden, jeg ringer ift. blodprøve... 

Hvad tænker I?? Ligner det ikke, at den er god nok? ����❤️

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

21. februar 2020

Camillos

KK1988 skriver:

Okay... I dag har jeg taget disse tests. Jeg begynder altså at tro på det, men lægen siger, jeg skal teste løbende inden, jeg ringer ift. blodprøve... 

Du er gravid 

Anmeld Citér

21. februar 2020

Rockertand

KK1988 skriver:

Tillykke.

Du skal bare have en lægetid ca 8-9. uge, så er det fint. Du skal i hvert fald ikke have taget blodprøve for at kontrollere hcg.

Anmeld Citér

22. februar 2020

Kbhmortilen

Okay..  Ej jeg tør altså godt tro det så...

TUSIND TAK! Det giver altså lidt ro i en nervøs mave ❤️

Ja tænk engang jeg troede, man skulle have taget blodprøve (har aldrig prøvet det her før - det er vores første, som vi har prøvet på i et års tid). 

Wow det er vildt ��... 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.