Forvirret!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

506 visninger
6 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
19. februar 2020

Anonym trådstarter

Hej med dig/jer. Jeg er så forvirret og har brug for at nogle andre andet ind manden og jeg kan sige hvad vi skal stille op med det her resultat svage positive tester og så ikke gravid på digital clearblue test. Skal sige at det er 33 dage siden jeg skulle ha min mens men er så bange for at vi ser forkert at vi ikke vil kontakte lægen af personlige oversager.  håber nogen kan give svar

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2020

Lilleluna

Jeg synes ikke umiddelbart at den er positiv. Og 33 dage over tid burde vel være rimelig tydelig. Plejer din mens at være regelmæssig?
men hvorfor ikke prøve at teste igen. Og måske en 3. Slags test? Jeg har god erfaring med tests fra netto og Rema. 

Hvorfor vil du ikke kontakte lægen - hvis du ikke tester positiv selv eller får din mens ville jeg helt sikkert kontakte lægen. Det er jo ikke så smart hvis du går for længe og evt er gravid uden at opdage det��

Anmeld Citér

20. februar 2020

Anonym

Den ser rimelig negativ ud i mine øjne og den burde være tydeligt positiv, hvis du var så langt henne.

Anmeld Citér

20. februar 2020

Oddi

Profilbillede for Oddi

Jeg kan godt ane noget, men om der er farve i er lidt svært at sige. Hvis det er 33 dage siden du skulle have haft din mens, og du er gravid, burde stregen være tydeligere. 
Er du blevet tjekket for hormonforstyrrelser? Er dine cyklusser normalt så lange og uregelmæssige? 

Man kan godt blive gravid selvom man har land cyklusser, så tag en test mere om et par dage. 

Anmeld Citér

20. februar 2020

Anonym trådstarter

Lilleluna skriver:

Jeg synes ikke umiddelbart at den er positiv. Og 33 dage over tid burde vel være rimelig tydelig. Plejer din mens at være regelmæssig?
men hvorfor ikke prøve at teste igen. Og måske en 3. Slags test? Jeg har god erfaring med tests fra netto og Rema. 

Hvorfor vil du ikke kontakte lægen - hvis du ikke tester positiv selv eller får din mens ville jeg helt sikkert kontakte lægen. Det er jo ikke så smart hvis du går for længe og evt er gravid uden at opdage det��

Vi har været gravide før og lægen tog intet seriøst. Så derfor. Vil prøve andre som du siger mange tak for svaret ��

Anmeld Citér

20. februar 2020

Anonym trådstarter

Oddi skriver:

Jeg kan godt ane noget, men om der er farve i er lidt svært at sige. Hvis det er 33 dage siden du skulle have haft din mens, og du er gravid, burde stregen være tydeligere. 
Er du blevet tjekket for hormonforstyrrelser? Er dine cyklusser normalt så lange og uregelmæssige? 

Man kan godt blive gravid selvom man har land cyklusser, så tag en test mere om et par dage. 

Min cyklusser er 32 normalt og hver gang. Sidst var vi lang tid om at få positiv 10 uge men den her gang er testerne sådan og har været sådan siden første dag uden mens få undtagen digital clearblue test som siger negativ. Farven er rød så derfor vi tænker graviditet uden mens men vi bare udtrykke om det er rigtigt eller ej. ��

Anmeld Citér

20. februar 2020

Oddi

Profilbillede for Oddi
Anonym skriver:

Min cyklusser er 32 normalt og hver gang. Sidst var vi lang tid om at få positiv 10 uge men den her gang er testerne sådan og har været sådan siden første dag uden mens få undtagen digital clearblue test som siger negativ. Farven er rød så derfor vi tænker graviditet uden mens men vi bare udtrykke om det er rigtigt eller ej. ��

Okay, hvis der er farve i så ville jeg tage det som et tegn på en positiv test og få ringet til lægen. Var det mig havde jeg nok købt en tidlig scanning om et par uger. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.