Anbefal et badeland, feriecenter og lign. I DK

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.978 visninger
10 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
19. februar 2020

Baby17

Anbefal et godt badeland eller er godt feriecenter med badeland med gode faciliteter til børn på 2-3 år 

Lalandia og skallerup klit har vi besøgt 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2020

serinasmor

Jesperhus - man kan evt booke en hytte med eget bad og toilet, hvis man ikke er til campinglivet  

Anmeld Citér

19. februar 2020

Anonym

Vi var meget glade for landal seawest :-) 

Anmeld Citér

3. april 2020

jespertraulsen

Hej!

Jeg ved godt, at du har skrevet, at det skal være i Danmark. Alligevel vil jeg dog gerne foreslå Weissenhäuser Strand, selvom det ligger i Tyskland. Det er dog kun et par timers kørsel fra den dansk/tyske-grænse. Så hvis I har mod på en lidt længere køretur, så er det helt klart værd at besøge stedet. Jeg har været der rigtig mange gange, og jeg er lige glad for at besøge det hver gang.

De bedste hilsner,

Jesper LINK SLETTET AF MODERATOR

Anmeld Citér

3. april 2020

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Baby17 skriver:

Anbefal et godt badeland eller er godt feriecenter med badeland med gode faciliteter til børn på 2-3 år 

Lalandia og skallerup klit har vi besøgt 

hvad med Bornholm? Der mange forskellige feriecentre at vælge mellem, men personligt er jeg rigtig glad for Storløkken og min mindste er praktisk talt vokset op der.

Man bor i små lejligheder (i stil med Lalandia) og de har legeplads, hoppepude, boldrum (max. 6 år) og overdækket pool.

Fra Storløkken er der en halv times kørsel til Brændegaardshaven (en af Danmarks ældste forlystelsesparker med bl.a. minizoo og vandland) ca. en halv time til NaturBornholm (oplevesescenter om Bornholms natur og geografi), 10 minutter til Hammershus og til Sandvig strand.

Anmeld Citér

3. april 2020

Anonym

Ms.Momo skriver:

hvad med Bornholm? Der mange forskellige feriecentre at vælge mellem, men personligt er jeg rigtig glad for Storløkken og min mindste er praktisk talt vokset op der.

Man bor i små lejligheder (i stil med Lalandia) og de har legeplads, hoppepude, boldrum (max. 6 år) og overdækket pool.

Fra Storløkken er der en halv times kørsel til Brændegaardshaven (en af Danmarks ældste forlystelsesparker med bl.a. minizoo og vandland) ca. en halv time til NaturBornholm (oplevesescenter om Bornholms natur og geografi), 10 minutter til Hammershus og til Sandvig strand.

Det er en gammel tråd  

Det var en “bruger” der havde brug for at lave et link, så han kunne få lidt kliks på sin side om biler (Se indlægget over dit) 

Anmeld Citér

3. april 2020

Ms.Momo

Anonym skriver:

Det er en gammel tråd  

Det var en “bruger” der havde brug for at lave et link, så han kunne få lidt kliks på sin side om biler (Se indlægget over dit) 

det så jeg godt efter jeg havde posted, men tænkte "nå ja. Lad det være".

Det kunne måske være et forslag til når Danmark engang bliver åbnet igen. Der kører jo, bl.a. på Facebook flere opslag med at når landet åbner, så skal vi bruge vores ferier herhjemme i stedet for i udlandet 

Anmeld Citér

3. april 2020

Anonym

Ms.Momo skriver:

det så jeg godt efter jeg havde posted, men tænkte "nå ja. Lad det være".

Det kunne måske være et forslag til når Danmark engang bliver åbnet igen. Der kører jo, bl.a. på Facebook flere opslag med at når landet åbner, så skal vi bruge vores ferier herhjemme i stedet for i udlandet 

Synes også, at dit forslag er super godt. Har lige luret lidt Fulgte selv med i tråden, da den blev oprettet. 
Og har slet ikke hørt om det, du foreslår

Anmeld Citér

3. april 2020

Ms.Momo

Anonym skriver:

Synes også, at dit forslag er super godt. Har lige luret lidt Fulgte selv med i tråden, da den blev oprettet. 
Og har slet ikke hørt om det, du foreslår

hvilket af det har du ikke hørt om?

Anmeld Citér

3. april 2020

Anonym

hvilket af det har du ikke hørt om?

Brændegårdshaven. Men kender også kun hammerhus osv. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.