Hvor sikkert er kønsscanningen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

305 visninger
3 svar
4 synes godt om
17. februar 2020

Anonym trådstarter

Ja, nu spørger jeg rigtig dumt, men min far har simpelthen gjort mig usikker med nogle dumme kommentarer, fordi han håbede på, at vi venter os en pige, fordi vi i forvejen har en dreng. Vi har været til kønsscanning i 14+? og fik beskeden om en dreng med dette billede til bevis. Er vi enige om, at vi kan føle os ret sikre på, at der virkelig gemmer sig en dreng, når vi har dette billede? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2020

Gæsten1984

Profilbillede for Gæsten1984
Anonym skriver:

Ja, nu spørger jeg rigtig dumt, men min far har simpelthen gjort mig usikker med nogle dumme kommentarer, fordi han håbede på, at vi venter os en pige, fordi vi i forvejen har en dreng. Vi har været til kønsscanning i 14+? og fik beskeden om en dreng med dette billede til bevis. Er vi enige om, at vi kan føle os ret sikre på, at der virkelig gemmer sig en dreng, når vi har dette billede? 

Oh yes, sådan ser pige scanningerne ikke ud 

Anmeld Citér

18. februar 2020

M O R til J Vega

Profilbillede for M O R til J Vega
Anonym skriver:

100 procent en dreng, det vil aldrig kunne være en pige 

Anmeld Citér

18. februar 2020

koeapabshicar

Profilbillede for koeapabshicar

Sådan så min dreng ud :-) Det ligner på ingen måde en pige :-)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.