Hyperemesis gravidarum

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

569 visninger
8 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
16. februar 2020

Anonym trådstarter

Ja, det har jeg. Det startede 5+0 og jeg er stadig kun 8+4. Er i forvejen slank og har tabt mig 3-4 kg., kan intet holde i mig og er helt ør og sløv af at kaste op og kaste op og kaste op og altså ikke få nogen næring. 
Mit issue er så, at jeg er universitetsstuderende, og en sygemelding vil derfor kun gå ud over mig selv og forkorte min barsel med et halvt år. Hvad har I andre studerende gjort? Jeg er desperat efterhånden, for der er højst sandsynligt mange uger endnu sådan her.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2020

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Nu var jeg kun i gang med en ungdomsuddannelse, men min løsning på sygemelding pga graviditet blev at melde mig ud af uddannelsen og blive sygemeldt på uddannelseshjælp. Jeg er fortsat på uddannelseshjælp under min barsel, og bagefter starter jeg op på skolen igen.

Anmeld Citér

16. februar 2020

Anonym

Jeg føler med dig . Jeg lider af det samme og er i uge 10 jeg er sygemeldt 4 uger på uddannelsen . Men jeg ved godt at det bliver ved med opkastning osv indtil jeg er uge 18 fordi jeg har haft det samme med min søn . 

Anmeld Citér

16. februar 2020

Anonym trådstarter

MummiT skriver:

Nu var jeg kun i gang med en ungdomsuddannelse, men min løsning på sygemelding pga graviditet blev at melde mig ud af uddannelsen og blive sygemeldt på uddannelseshjælp. Jeg er fortsat på uddannelseshjælp under min barsel, og bagefter starter jeg op på skolen igen.

Det er ikke en mulighed for mig at droppe ud, og jeg er desuden ikke berettiget til uddannelseshjælp. Men tak for svar 

Anmeld Citér

16. februar 2020

Anonym trådstarter

Anonym skriver: