Termin gruppe september - hemmelig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

265 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
16. februar 2020

M O R til J Vega

Hej piger, 

giver lige et sidste skud, hvis nogen skulle sidde og gerne ville være med 

vi er en hemmelig termins gruppe på facebook med termin september + - 10 dage (vi er pt 50 kvinder) 

vil du være med? Så skrive endelig dit fulde navn til mig og evt. hvad der er på dit profilbillede, så tilføjer jeg dig gruppen 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2020

Anonym

M O R til J Vega skriver:

Hej piger, 

giver lige et sidste skud, hvis nogen skulle sidde og gerne ville være med 

vi er en hemmelig termins gruppe på facebook med termin september + - 10 dage (vi er pt 50 kvinder) 

vil du være med? Så skrive endelig dit fulde navn til mig og evt. hvad der er på dit profilbillede, så tilføjer jeg dig gruppen 

Hejsa. Der er allerede en privat gruppe med over 500 medlemmer. Den er ikke hemmelig, men det er kun medlemmer, som kan se andre medlemmer

Anmeld Citér

16. februar 2020

M O R til J Vega

Anonym skriver:

Hejsa. Der er allerede en privat gruppe med over 500 medlemmer. Den er ikke hemmelig, men det er kun medlemmer, som kan se andre medlemmer

Jeg er ikke interesseret når den ikke er hemmelig, og ved der er andre der også har det sådan. Men tak  

Anmeld Citér

16. februar 2020

Anonym

M O R til J Vega skriver:

Jeg er ikke interesseret når den ikke er hemmelig, og ved der er andre der også har det sådan. Men tak  

Okay, det var også for at fortælle det. Ingen kan se I er medlem, medmindre de selv er i gruppen. Så den eneste forskel fra en hemmelig gruppe er, at den kan søges frem og ikke kræver at man skal være venner med en administrator eller andet  Jeg er ikke selv interesseret i, at nogen kan se jeg er medlem så tidligt, så forstår godt hvad du mener - dog tror jeg ikke du ved hvad det betyder at gruppen er privat kontra hemmelig

Anmeld Citér

16. februar 2020

M O R til J Vega

Anonym skriver:

Okay, det var også for at fortælle det. Ingen kan se I er medlem, medmindre de selv er i gruppen. Så den eneste forskel fra en hemmelig gruppe er, at den kan søges frem og ikke kræver at man skal være venner med en administrator eller andet  Jeg er ikke selv interesseret i, at nogen kan se jeg er medlem så tidligt, så forstår godt hvad du mener - dog tror jeg ikke du ved hvad det betyder at gruppen er privat kontra hemmelig

Jeg ved godt hvad forskellen er, men bryder mig ikke om den kan søges frem.

og synes det andet er mere intimt, da den lukkes på 200 medlemmer 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.