Husrenovering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.198 visninger
5 svar
12 synes godt om
14. februar 2020

gpedersen

Hej alle. Jeg ved, at det måske ikke er det helt rette forum, men jeg tænker alligevel at give det et forsøg, for alle jer mødre må vel også have nogle oplevelser og erfaringer med husrenovering. Vi er i gang med et større renoveringsprojekt derhjemme, og vi har lige fundet ud af, at vinduerne på hele overetagen skal skiftes, og dørene i hele huset skal også skiftes... Det kan jeg absolut ikke overskue, og det er da heller ikke en helt billig affære. Jeg har ingen forstand på vinduer, så jeg vil høre, om I har nogle tips til, hvad man skal kigge efter? Hvor køber man de bedste vinduer og døre omkring Storkøbenhavn, som samtidig ikke koster det hvide ud af øjnene? Jeg har selv kigget på nogle men jeg er virkelig i tvivl om det er en god idé at købe sådan noget online. Plusset er dog noget af en prisbesparelse...

Håber at der sidder nogle handymans der kan hjælpe med lidt tips

Vh Gustav / Far til Fie og Sander 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2020

LM2402

Hej alle. Jeg ved, at det måske ikke er det helt rette forum, men jeg tænker alligevel at give det et forsøg, for alle jer mødre må vel også have nogle oplevelser og erfaringer med husrenovering. Vi er i gang med et større renoveringsprojekt derhjemme, og vi har lige fundet ud af, at vinduerne på hele overetagen skal skiftes, og dørene i hele huset skal også skiftes... Det kan jeg absolut ikke overskue, og det er da heller ikke en helt billig affære. Jeg har ingen forstand på vinduer, så jeg vil høre, om I har nogle tips til, hvad man skal kigge efter? Hvor køber man de bedste vinduer og døre omkring Storkøbenhavn, som samtidig ikke koster det hvide ud af øjnene? Jeg har selv kigget på nogle online påmen jeg er virkelig i tvivl om det er en god idé at købe sådan noget online. Plusset er dog noget af en prisbesparelse...

Håber at der sidder nogle handymans der kan hjælpe med lidt tips

Vh Gustav / Far til Fie og Sander 

Anmeldt for reklame.

Anmeld Citér

14. februar 2020

asphodel

Jeg synes stadig at det burde gøres sådan at det første indlæg en profil laver skal godkendes. Så slipper man for alle de har spamreklamer.

Anmeld Citér

14. februar 2020

Lomm

Profilbillede for Lomm
LM2402 skriver:

Anmeldt for reklame.

Nu bliver jeg i tvivl om jeg spørger dumt, men hvorfor - hvor er der reklame henne? 

Anmeld Citér

14. februar 2020

IenFart

Profilbillede for IenFart
Lomm skriver:

Nu bliver jeg i tvivl om jeg spørger dumt, men hvorfor - hvor er der reklame henne? 

De bliver fjernet af moderatorerne.

Anmeld Citér

16. februar 2020

Lomm

Profilbillede for Lomm
IenFart skriver:

De bliver fjernet af moderatorerne.

Ok, så giver det mere mening

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.