Hvor længe uden mad?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.707 visninger
5 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
14. februar 2020

Anonym trådstarter

Hvor længe efter sygdom må der gå før børn begynder at spise igen?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2020

Anonym

Anonym skriver:

Hvor længe efter sygdom må der gå før børn begynder at spise igen?

Hmm altså jeg har kun erfaring for, at lige så snart det begynder at gå bedre, så er appetitten vendt tilbage. Men generelt kan vi egentlig klare os længe uden mad. Væske er til gengæld rigtig vigtigt. Hvad har dit barn fejlet? Og hvor længe varede sygdommen? Samt hvor længe siden er det, dit barn blev rask?

Anmeld Citér

14. februar 2020

Soonmom

Der går mange gange 2-4 dage efter en ordentlig omgang her.

Så længe de får væske ville jeg ikke være bekymret

Anmeld Citér

15. februar 2020

Bettybom

Da vi var forbi børneafdelingen sagde lægen en uge - så længe de for masser af væske (sagt, juice, is, vand osv). 
og så længe de virker friske og “normale”. 

Anmeld Citér

15. februar 2020

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

her har mindstemanden på 1.5 lige haft en hel uge uden rigtigt at spise noget som helst...

hvis vi fik noget i ham var det måske en minibid af et eller andet med flere timers mellemrum...

I aften er første aften han får rigtig mad og faktisk spiste en halv portion af hvad han plejede før han blev syg...

så længe der er våde bleer (ved ikke lige alderen på dit barn self) så skal man ikke presse på men tilbyde og sørg for masser af væske...

Anmeld Citér

18. februar 2020

Tinstin

Med min ældste kan der godt gå en uges tid, inden han får sin gamle appetit tilbage efter en sygdom. Han kan nærmest leve på en sten i den tid, men trives... og pludselig spiser han normalt igen!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.