Ferie med børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

556 visninger
4 svar
0 synes godt om
13. april 2008

Mathilde

Hej tøser:)

Vil bare lige spøge jer om, hvor gamle jeres børn var, første gang i tog dem med på ferie i udlandet.
Hvornår er det forsvarligt at tage børn med på charterferie?

(H)Mathilde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2008

Pia.

Hej Søde Mathilde :)

Vi har endnu ikke rejst ud af landet med børnene - kun en smut tur til Tyskland, men det kan vist ikke tælles med....

Jeg ved ikke hvornår det er forsvarligt at rejse med et lille barn, men mit bud er når I syntes det er.... Ved der er mange der rejser at sted mod syden sol og sommer når den lille stadig ligger i lift.. der er også mange der venter...
Vi, personligt vil rigtig gerne afsted men venter til alle tre børn får lidt ud af det - så tager vi syd på...

Men I kan jo sagtens rejse, når lysten er, der er jo ikke noget der siger at man ikke må rejse med en lille...

Personligt vill jeg vente, men det er jo bare os :)

KNUS fra Pia(H) - som stadig er lyshåret ;) *GG*

Anmeld

13. april 2008

Honningblomst

Det handler vel om hvad man selv synes...og hvad man selv ønsker af en ferie, både for sig selv, men også for ens børn.
Jeg rejste rundt i Spanien i 14 dage med en veninde, da Jeppe var 17 mdr. Det var en super tur, men han var også bare det nemmeste barn og så var det i oktober, så vejret var perfekt for et lille barn.
Ellers har jeg det nu bedst med at være hjemme med drengene, det vurderer jeg at de har mest glæde af..taget i betragtning at den lille kun lige er 2 år.
Når de bliver større og gider, så håber jeg på nogle spændende kulturelle byferier, men der går nok lige lidt.
Charterrejser er ikke lige mig...så det ville sgu være uansvarligt hvis børnene tog mig med...;)
Knus...

Anmeld

13. april 2008

Anja

Hej

Vi var på ferie i udlandet med Elias første gang, da han var 2½ mdr. Det var super nemt og så længe det er i Europa føler jeg at det er fuldt forsvarligt.

Vi tager afsted igen om en mdr. 14 dag på charter med to børn på 3½år og 11 mdr.

Så længe man accepterer, at ferien er på børnenes præmisser, kan jeg da kun anbefale det.

Anmeld

13. april 2008

MorCamilla

Hejsa Mathilde..

Vi har ikke haft Mikkel med ude og rejse endnu. Jo rundt omkring i Danmark, i sommerhuse, men det er også det hele...

Vi vil gerne have ham med til det store udland engang, men han skal også være gammel nok til at få noget ud af det, så det venter et par år endnu...

Knus far Camilla.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.