Gave ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

593 visninger
7 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
11. februar

Anonym trådstarter

hvis I og en anden skulle med som vidne til er rådhus brylllup. Ville I så give en gave på rådhuset ?  Der bliver holdt en fest til sommer for alle og det er kun brudeparret og os to vidner der er med til vielsen.. der er ikke noget sammenkomst efter vielsen. 

giver selvfølgelig en gave til festen men det er mere om de skal have en lille ting nu? Og I så fald? Nogen idéer  ? De skal ud og rejse efter vielsen og kommer ikke hjem før til sommer, så blomster osv. er no go.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar

StineW79

Profilbillede for StineW79

Hvis det var mig ville jeg nok "nøjes" med en fin buket, lækker chokolade og en flaske vin.

Gaven ville de så få, når de holder festen. Vh Stine 

Anmeld Citér

12. februar

Tjullehej

Profilbillede for Tjullehej

Hvad med sf give dem en oplevelse på deres rejse og så en mindre ting til selve brylluppet til sommer. Hvis du ved hvor de skal rejse, kan fu måske finde en god oplevelse.

Anmeld Citér

12. februar

årgang84

Profilbillede for årgang84

Forevige dagen med billeder. At du tager billeder. 

Hvis du bare skal møde op kort på rådhuset. Så en lille buket ét eller andet. Gå sammen med de andre vidner. Ville give for 100 150 Maks da i kun skal møde op. 

Anmeld Citér

12. februar

Anonym

Jeg vil giv en æske chokolade eller en fin buket den dag også giv en gave den dag de holder fest

Anmeld Citér

12. februar

serinasmor

Profilbillede for serinasmor

Vi blev hemmeligt gift. Og de eneste vidner var stillet til rådighed af kommunen... 

Vi fik en gave af kommunen (det ved jeg ikke om man gør alle steder) ... Pointen er NETOP fordi vi ikke holdt fest på dagen, så har den gave en KÆMPE affektionsværdi for os. 

Jeg ville give et eller andet småt og symbolsk - men noget som kan gemmes. 

Fx sådan en  https://danmarkognorden.dk/webshop/225-ophaeng-til-hjemmet/1021-lottekohl-hjerte-porcelaen/

Hvem ved om de er nødt til at aflyse festen osv. 

Min blog og shop

Anmeld Citér

12. februar

Anonym trådstarter

årgang84 skriver:

Forevige dagen med billeder. At du tager billeder. 

Hvis du bare skal møde op kort på rådhuset. Så en lille buket ét eller andet. Gå sammen med de andre vidner. Ville give for 100 150 Maks da i kun skal møde op. 

Ja det var en god idé. Har et spejlrefleks kamera derhjemme jeg kan tage med og få fremkaldt et billede til dem efterfølgende. 

Anmeld Citér

12. februar

Anonym trådstarter

serinasmor skriver:

Vi blev hemmeligt gift. Og de eneste vidner var stillet til rådighed af kommunen... 

Vi fik en gave af kommunen (det ved jeg ikke om man gør alle steder) ... Pointen er NETOP fordi vi ikke holdt fest på dagen, så har den gave en KÆMPE affektionsværdi for os. 

Jeg ville give et eller andet småt og symbolsk - men noget som kan gemmes. 

Fx sådan en  https://danmarkognorden.dk/webshop/225-ophaeng-til-hjemmet/1021-lottekohl-hjerte-porcelaen/

Hvem ved om de er nødt til at aflyse festen osv. 

Ja. Det var også sådan en lille sød ting jeg havde i tankerne.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.